Hvide blodlegmer i urinen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.914 visninger
9 svar
0 synes godt om
2. marts 2010

M.O.A.R.

Hej de Damer!

Jeg har været til mit 3 lægebesøg idag, og alt var fint, men jeg havde hvide blodlegmer i urinen.

Måske spørger jeg dumt, men hvad vil det sige? Og bør jeg være på mærkerne og snakke med min jordmoder?

Malene 33+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2010

LouiseNielsen

Det kan betyde der kan være en smule bakterie i din urin, men har lægen ikke sagt noget så skal du ikke være nervøs....

Jeg har det også, og har haft det gannem hele graviditeten, uden der har været noget i det. Kan være helt normalt når man er gravid....

Anmeld

2. marts 2010

tinekj

Det kan tyde på du har en blærebetændelse eller på anden måde en smule bod i urinen. Sagde lægen ikke noget om det? En ubehandlet blærebetændelse kan i værste fald gøre at du føder før tid... Jeg synes du skal få urinen sendt til dyrkning via din læge eller jordemoder.

Anmeld

2. marts 2010

M.O.A.R.

LouiseLarsen skriver:

Det kan betyde der kan være en smule bakterie i din urin, men har lægen ikke sagt noget så skal du ikke være nervøs....

Jeg har det også, og har haft det gannem hele graviditeten, uden der har været noget i det. Kan være helt normalt når man er gravid....

Tak for dit svar..

- Jamen jeg har sådan en forvirret og stresset læge. Jeg har overhovedet ikke været til gyn. undersøgelse igennem hele graviditeten, hvilket alle andre jeg kender synes er mærkeligt.  men nu ikke fordi det gør mig noget.

Så ville bare lige høre

Anmeld

2. marts 2010

tinekj

Ikke for at mane fanden på væggen, men jeg fik min urin dyrket flere gange uden rresultat. Fødte så meget pludseligt i uge 34+0. Man mener det var pga. uopdaget betændelse.

Anmeld

2. marts 2010

M.O.A.R.

tinekj skriver:

Det kan tyde på du har en blærebetændelse eller på anden måde en smule bod i urinen. Sagde lægen ikke noget om det? En ubehandlet blærebetændelse kan i værste fald gøre at du føder før tid... Jeg synes du skal få urinen sendt til dyrkning via din læge eller jordemoder.

Nej han sagde nemlig ikke et ord.. Det var det jeg synes var lidt mærkeligt..

Tror også lige jeg kontakter min jordmoder engang her en af de nærmeste dage.

Anmeld

2. marts 2010

M.O.A.R.

tinekj skriver:

Ikke for at mane fanden på væggen, men jeg fik min urin dyrket flere gange uden rresultat. Fødte så meget pludseligt i uge 34+0. Man mener det var pga. uopdaget betændelse.

Det gør mig ikke noget du siger det. Det er jeg faktisk kun glad for du gør.

Tusind tak for dine svar. Jeg kontakter min jordmoder

Anmeld

2. marts 2010

LouiseNielsen

MaleneF skriver:

Tak for dit svar..

- Jamen jeg har sådan en forvirret og stresset læge. Jeg har overhovedet ikke været til gyn. undersøgelse igennem hele graviditeten, hvilket alle andre jeg kender synes er mærkeligt.  men nu ikke fordi det gør mig noget.

Så ville bare lige høre

Jeg har heller ikke fået en eneste underlivs undersøgelse, men det var fordi min læge sagde at hun ikke syntes der var grund til at hun skulle op og rode i mig, og provokere til noget, hvis jeg ikke mærkede noget "ikke normalt" Og den holdning kan jeg egentlig godt lide.....

Jeg tror ikke du skal være nervøs, som sagt jeg har fået afvide hver gang at det er helt alm....

Anmeld

2. marts 2010

Bom

Jeg har også hvide blodlegemer i min urin, og har haft det gennem hele min graviditet.. (+3 hvis det giver mening?)

Hver gang jeg har været til læge, og den har givet udslag, har de sendt den til D+R, og der har aldrig været noget.. Som de andre siger, nogle har bare leukocytter i urinen hele vejen gennem graviditeten uden betydning..

Og forresten, så er det ikke sikkert din jordemor kan tjekke for leukocytter i urinen, det kan min ikke..

Men held og lykke med graviditeten..

Anmeld

2. marts 2010

helora

Mini-Terp skriver:

Jeg har også hvide blodlegemer i min urin, og har haft det gennem hele min graviditet.. (+3 hvis det giver mening?)

Hver gang jeg har været til læge, og den har givet udslag, har de sendt den til D+R, og der har aldrig været noget.. Som de andre siger, nogle har bare leukocytter i urinen hele vejen gennem graviditeten uden betydning..

Og forresten, så er det ikke sikkert din jordemor kan tjekke for leukocytter i urinen, det kan min ikke..

Men held og lykke med graviditeten..

Jeg var ude for nøjagtig det samme i min graviditet. Havde konstant hvide blodlegemer i urinen, men havde ikke blærebetændelse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.