hvad ville du gøre???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

622 visninger
10 svar
0 synes godt om
2. marts 2010

Anonym trådstarter

Jeg bor i en boligforening ( andel). vi har været bag ud med betalingen( huslejen) og derfor var vi næsten blevet smid ud, men betalte det vi skyldte og er nu helt med, og har fået bankdamen til at betale vores husleje fra budgetkontoen... så nu skylder vi ikke noget, og kommer bestemt ikke til det... dette skete i december i sidste år.

Det var kun vores bestyrrelse, der vidste noget om denne sag... og har for et par uger siden hørt om sagen fra en af naboerne... og i dag bliver jeg kontaktet af min chef, som fortæller, at der er et rygte nede på jobbet, om at jeg er blevet smidt ud af foreningen og skal flytte.... jeg er så rasende   lige nu... !!! Han spurgte om han skulle sige noget eller gøre noget, men jeg sagde at det vidste jeg ikke lige nu...

Min mand siger, at han vil tage kontakt til bestyrrelsen, når han kommer fra job i dag. For det kan ikke være rigtigt at en bestyrrelse, som ellers har tavshedspligt, siger det til alle og enhver...

nå, ville bare lige ud med det.. sorry...

HVAD KAN MAN GØRE??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2010

Honningblomst

Man smiler og siger sikke nogle rygter, nej dem er der ikke hold i, mon der er nogen der keder sig....og så ville jeg ikke gøre andet.

Aner ikke om de har tavshedspligt, men rygtet kører så det bedste er da bare at smile af det og ryste på hovedet, så alle dem der render med sladder kan sidde med en dårlig smag.

Knus Eva..

Anmeld

2. marts 2010

Anonym trådstarter

Eva skriver:

Man smiler og siger sikke nogle rygter, nej dem er der ikke hold i, mon der er nogen der keder sig....og så ville jeg ikke gøre andet.

Aner ikke om de har tavshedspligt, men rygtet kører så det bedste er da bare at smile af det og ryste på hovedet, så alle dem der render med sladder kan sidde med en dårlig smag.

Knus Eva..

men i princippet så er det jo rigtigt.. bare 3 måneder forældet...

ved ikke om jeg skal sige

at der ikke er hold i det,

eller om jeg skal sige:

ja det er rigtig nok, men vi er på sporet igen og skylder intet..

Anmeld

2. marts 2010

TbCp

Anonym skriver:

eller om jeg skal sige:

Jeg tror ikke jeg ville sige noget.... det kommer jo ikke andre mennesker ved... så kan de være alene med deres nysgerrighed.

Anmeld

2. marts 2010

Honningblomst

Anonym skriver:

eller om jeg skal sige:

Jamen, I er jo ikke smidt ud.. jeg ville ikke stå og forklare eller forsvare mig, det rager ikke andre..

Anmeld

2. marts 2010

Anonym trådstarter

nej kan godt se, at det er bedst at sige, at vi ikke er smidt ud

og som I siger så er det jo "de andre " der har et problem pludselig, når jeg siger de ikke taler sandt

er bare så vred over at man i et lille samfund, kan blive kontaktet af chefen, som siger at der går rygter  Min chef er den bedste, men der må jo være nogle af kollegaerne der ikke er ok... ( har to i mistanke-to her fra byen)

Glæder mig til manden har været henne og snakke med bestyrrelses formanden senere ..

Anmeld

2. marts 2010

Honningblomst

Anonym skriver:

nej kan godt se, at det er bedst at sige, at vi ikke er smidt ud

og som I siger så er det jo "de andre " der har et problem pludselig, når jeg siger de ikke taler sandt

er bare så vred over at man i et lille samfund, kan blive kontaktet af chefen, som siger at der går rygter  Min chef er den bedste, men der må jo være nogle af kollegaerne der ikke er ok... ( har to i mistanke-to her fra byen)

Glæder mig til manden har været henne og snakke med bestyrrelses formanden senere ..

Sådan er det i alle små samfund, det der er vigtigt er hvordan du tackler det eller ser på det..når der bliver sagt noget, så sig der ikke er hold i det, men at du er glad for at han går til det, for det er da super han gør det. Det er den eneste måde rygter bliver stoppet på, at gå til personerne.

Bor selv i en lille møgby og kan slet ikke forholde mig til det behov der er for sladder, men tænker at disse mennesker må mangle et liv siden de ønsker at leve andres. Jeg aner ikke hvad min nabo laver og det interessere mig ikke på nogen måde. Jeg har travlt nok med mit eget liv.

Knus Eva

Anmeld

2. marts 2010

Ansemusen

Her er det, at den lille hvide løgn, som jeg ellers har så meget imod, kommer til sin ret  Det kommer ingen andre ved hvordan jeres økonomi hænger sammen, så tag du at sig at det er da nogle opskure rygter og gad vide hvor de kommer fra! I ved med jer selv at I er på sporet nu, at det ikke rager andre og at I IKKE er blevet smidt ud! Det er det vigtigste!

Anmeld

2. marts 2010

Mussen2

Jeg tror at jeg ville spille med åbne kort:

At I IKKE er blevet smidt ud, men at i var bagud med betalingen , men på rettet spor.

Det afhænger dog af hvem der spurgte. Nogle mener jeg ikke det rager,men til din chef, hvis han var en fortrolig, ville jeg spille med åbne kort.

Anmeld

2. marts 2010

Anonym trådstarter

Muttien skriver:

Jeg tror at jeg ville spille med åbne kort:

At I IKKE er blevet smidt ud, men at i var bagud med betalingen , men på rettet spor.

Det afhænger dog af hvem der spurgte. Nogle mener jeg ikke det rager,men til din chef, hvis han var en fortrolig, ville jeg spille med åbne kort.

min chef er jeg HELT åben for... han ved også om en masse andre problemer jeg har stået i,  Han er en SUPER chef, den aller bedste man kan have super forstående og go til at lytte til ens behov osv.

men mine kollegaer, ja jeg syntes ikke det rager dem, har dog to super kollegaer, som jeg har fortalt om det til. ved de ikke vil sige noget... men de andre hmm tror jeg vil sige at vi ikke er smidt ud eller skal flytte...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.