Iiiih dumme dumme is!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

347 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. marts 2010

hc=k

Ja jeg er stik tosset på det her vejr også selv om jeg jo godt ved at det bestemt ikke nytter noget..

Jeg skulle gå op med min søn til hans dagpleje, den ligger 2,7 km herfra så det er noget af en tur. Nå man solen skinede og vi hyggede rigtig meget hele vejen. Så aflevere jeg ham og skal så gå hjem igen og hvad sker der så??? Det begynder at sne og ikke bare lidt nej nej rigtig meget. Nå tænkte jeg det skal nok gå hvis jeg skynder mig lidt.
BUM sagde det så ellers lige pludselig og der lå jeg lige midt på stien .. Jeg gled i noget is og slog mig rigtig meget. Jeg så ikke lige tid til at pive fordi jeg bilv så våd og kold. Nu sidder jeg hjemme og slapper af og kan mærke at min ene fod er helt ødelagt.

Nu skal jeg jo så bare lige se om jeg ikke kan komme mig lidt mere for jeg skal gå op igen og hente ham.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2010

SaNiNa

øv øv  hvor træls her har solen skinne hele dagen og den var varmet rigtig godt. det er godt nok blevet lidt mere overskyet, men tror ikke vi få sne.

Håber du kommer dig hurtig over faldet igen.

Anmeld

2. marts 2010

Mira0911

Det er lige præcis det jeg frygter hver morgen når jeg skal op af den skønne bakke til dp'en...

Imorges var det rigtig glat.. Kunne ikke rigtig stå fast...

Slet ikke sjovt at falde på røven...

Anmeld

2. marts 2010

Mor til Frederic og Freya

ej av, altså...

Og oveni har I ingen bil... ?

Anmeld

2. marts 2010

hc=k

Ja iiiih hvor er jeg bare uheldig altid.

Min fod er bare dobbel størrelse nu  Det hjalp ikke ligefrem at gå de 5,4 km op og hente ham igen og hjem

Anmeld

3. marts 2010

mariamiss6

hc=k skriver:

Ja iiiih hvor er jeg bare uheldig altid.

Min fod er bare dobbel størrelse nu  Det hjalp ikke ligefrem at gå de 5,4 km op og hente ham igen og hjem

Jeg lavede samme nummer for nogle uger siden, men landede på røven, og forstuvede mit haleben

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.