Alle de der gener....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

285 visninger
8 svar
0 synes godt om
2. marts 2010

LauraLW

Hvor hurtigt efter I havde født blev jeres kroppe "normale"?

Her tænker jeg ikke på vægten nødvendigvis, men mere alle de møg smerter og gener der gør at man føler sig lidt (læs: meget) handicappet...

Laura - med en baby der snart hopper rundt på den sidste nerve...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2010

hc=k

LauraLW skriver:

Her tænker jeg ikke på vægten nødvendigvis, men mere alle de møg smerter og gener der gør at man føler sig lidt (læs: meget) handicappet...

Mit forsvant lige efter, men men men så havde jeg bare så møj ondt i "tissekonen" efterfølgnede og det var næsten værre hehe.

Man glemmer rigtig hurtigt synes jeg.

Anmeld

2. marts 2010

LauraLW

hc=k skriver:

Mit forsvant lige efter, men men men så havde jeg bare så møj ondt i "tissekonen" efterfølgnede og det var næsten værre hehe.

Man glemmer rigtig hurtigt synes jeg.

Ja ok, hehe... men det har jeg lidt i forvejen (det presser meget efterhånden), men det er selvfølgelig ikke den samme smerte.

Dejligt at det meste forsvinder hurtigt... ellers kunne jeg nemt forestille mig at det ville være svært/hårdt at finde kræfter til at passe den lille (selvom man finder dem alligevel I know)

Laura

Anmeld

2. marts 2010

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09
LauraLW skriver:

Jeg døjede meget med halsbrand og bækkensmerter, halsbranden stoppede ved fødslen, og mine bækkensmerter var helt væk efter ca 1 måned.

Anmeld

2. marts 2010

hc=k

LauraLW skriver:

Ja ok, hehe... men det har jeg lidt i forvejen (det presser meget efterhånden), men det er selvfølgelig ikke den samme smerte.

Dejligt at det meste forsvinder hurtigt... ellers kunne jeg nemt forestille mig at det ville være svært/hårdt at finde kræfter til at passe den lille (selvom man finder dem alligevel I know)

Laura

Jamen altså hvis du spørger mig er det ikke som slemt som jeg havde troet. Jeg rendte rundt med sunlolly is pakket ind i et viskestykke og så ellers ned i trussen, det virkede åndsvagt, men det hjælp virkelig meget.

Jeg tror jeg havde ondt i 14 dage, mne det føles som 1000 år.

Anmeld

2. marts 2010

LauraLW

hc=k skriver:

Jamen altså hvis du spørger mig er det ikke som slemt som jeg havde troet. Jeg rendte rundt med sunlolly is pakket ind i et viskestykke og så ellers ned i trussen, det virkede åndsvagt, men det hjælp virkelig meget.

Jeg tror jeg havde ondt i 14 dage, mne det føles som 1000 år.

Hehe. - Det er da et kodak moment! Det vil jeg huske :-)

Anmeld

2. marts 2010

LauraLW

Benjamin09 skriver:

Jeg døjede meget med halsbrand og bækkensmerter, halsbranden stoppede ved fødslen, og mine bækkensmerter var helt væk efter ca 1 måned.

Ok. Lyder lovende.. en måned kan man jo godt klare når nu man har gået rundt med det i 7

Laura

Anmeld

2. marts 2010

hc=k

LauraLW skriver:

Hehe. - Det er da et kodak moment! Det vil jeg huske :-)

Haha ja min kæreste og min mor driller mig også stadig

Anmeld

2. marts 2010

Mathilde

Jeg havde helt vildt ondt i min rumpe de første dage efter fødslen og det føltes som om det var der hun var kommet ud Og så er der efter-veerne... Kan ikke huske hvor længe de varede..

Jeg havde smerter i bækkenet i ca. 5mdr efter (havde bækkenløsning) og kan stadig have ondt, men det bliver da mindre og mindre..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.