livpultz skriver:
så nu er billenten ved at være bestilt. mig og vanessa rejser til usa 20 april. jeg har ikke set min kæreste siden 7 januar og vanessa har ikke set sin far siden. så det er jo over 3mdr når vi rejser.
bliver super godt at kunne være sammen igen og jeg glæder mig meget. er sikker på vanessa ville sige det samme hvis hun kunne snakke.
det er dog stadig lidt trist at skulle sige farvel til sin familie og især min søster som jeg er sammen med næsten hver dag for vi har børn med 3 ugers forskel. nu kan man jo ikke lige ses hver dag og er jo ikke det samme at snakke i tlf. men jeg synes det vigtisk for vanessa at hun har sin far og at han også får lov at se hende vokse op. han er allerede gået glip af meget synes jeg.
nu er vi snart sammen igen og jeg glæder mig
Jeg kan godt huske et indlæg du skrev inden du fødte, om dine frustrationer om ikke at kunne få lov at beholde din mand i landet!!
Jeg kan ikke huske om jeg fik svaret på dine indlæg dengang!! Men de ramte mig virkeligt. Måtte virkeligt fælde tårer for jer (ja ja jeg er meget blødhjertet

Men hvor er jeg bare super glad for at høre at du snart skal se ham igen. Ja og at du fik ham med fødslen var jo også helt igennem fantastisk 
Flytter du derover permanent?? Eller må du på et tidspunkt endnu engang sige farvel til ham!???
Knus Pernille, som håber på alt det bedste for dig og din familie 
Anmeld