ser snart min kæreste igen :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2010

mor-til-vanessa

nutche skriver:

hold da op hvor er det stort at du har mod på at flytte derover. ønsker dig alt muligt held og lykke.

tusind tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2010

mor-til-vanessa

ViolaFie skriver:

Kan godt forstå det er svært for dig at forlade din familie herhjemme, men når du kommer til USA, og I har jeres egen lille familie der skal det nok blive rigtig godt. Hvor henne i staterne skal I bo? Heldigvis er der så gode og efterhånden også billige fly-muligheder hjem til lille DK. Det bliver skønt for jer at være sammen igen. Min kæreste har rejst meget og også boet i udlandet, ihh det er ikke til at holde ud med den adskillelse. Håber I får et FANTASTISK gensyn 

vi skal bo i virginia i porthsmoth. virginia er en dejlig stat synes jeg. dejlig varmt det meste af tiden.

ja heldigvis er det ikke så dyrt at rejse frem og tilbage. så det er altid noget. og mine gode venner og familie kommer også på besøg.

Anmeld

2. marts 2010

Mutti2

livpultz skriver:

så nu er billenten ved at være bestilt. mig og vanessa rejser til usa 20 april. jeg har ikke set min kæreste siden 7 januar og vanessa har ikke set sin far siden. så det er jo over 3mdr når vi rejser.

bliver super godt at kunne være sammen igen og jeg glæder mig meget. er sikker på vanessa ville sige det samme hvis hun kunne snakke.

det er dog stadig lidt trist at skulle sige farvel til sin familie og især min søster som jeg er sammen med næsten hver dag for vi har børn med 3 ugers forskel. nu kan man jo ikke lige ses hver dag og er jo ikke det samme at snakke i tlf. men jeg synes det vigtisk for vanessa at hun har sin far og at han også får lov at se hende vokse op. han er allerede gået glip af meget synes jeg.

nu er vi snart sammen igen og jeg glæder mig

Jeg kan godt huske et indlæg du skrev inden du fødte, om dine frustrationer om ikke at kunne få lov at beholde din mand i landet!!

Jeg kan ikke huske om jeg fik svaret på dine indlæg dengang!! Men de ramte mig virkeligt. Måtte virkeligt fælde tårer for jer (ja ja jeg er meget blødhjertet &nbsp

Men hvor er jeg bare super glad for at høre at du snart skal se ham igen. Ja og at du fik ham med fødslen var jo også helt igennem fantastisk

Flytter du derover permanent?? Eller må du på et tidspunkt endnu engang sige farvel til ham!???

Knus Pernille, som håber på alt det bedste for dig og din familie

Anmeld

2. marts 2010

mor-til-vanessa

Milla-Victoria's mor skriver:

Jeg kan godt huske et indlæg du skrev inden du fødte, om dine frustrationer om ikke at kunne få lov at beholde din mand i landet!!

Jeg kan ikke huske om jeg fik svaret på dine indlæg dengang!! Men de ramte mig virkeligt. Måtte virkeligt fælde tårer for jer (ja ja jeg er meget blødhjertet &nbsp

Men hvor er jeg bare super glad for at høre at du snart skal se ham igen. Ja og at du fik ham med fødslen var jo også helt igennem fantastisk

Flytter du derover permanent?? Eller må du på et tidspunkt endnu engang sige farvel til ham!???

Knus Pernille, som håber på alt det bedste for dig og din familie

ja vi havde jo lige 4 uger sammen efter vores datter var født. så det var rart nok. sovt nok den dag jeg havde kørt ham til lufthavnen kommer jeg hjem og tjekker post hvor der ligger et brev med at forlænget ophold var blevet nægtet så han skulle forlade landet hurtigst muligt.

planen er jo jeg skal bo der, men det er jo ikke til at sige og man vil hjem igen på et tidspunkt. vi har sat en tidsgrænse på 3 år og hvis tingene ikke kører for mig der så tager vi tilbage. så må vi se om han kan komme med der.

men jeg glæder mig i hver fald helt vildt.

tusind tak pernille og håber selvfølgelig også det bedste for dig og din familie.

knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.