Bryster el ikke ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

548 visninger
10 svar
0 synes godt om
2. marts 2010

Anonym trådstarter

Skriver lige som ano. da jeg har familiemedlemmer der tit læser med ..

Nu har jeg ammet 1 år og tænker på at stoppe . Nu spekulerer jeg på hvor meget mere min barm kan blive mindre /Slatten

Mine bryster er jo slet ikke lige så store som dengang jeg ammede flere gange om dagen . Nu ammer jeg morgen og aften og tænker på om det vil gøre den store forskel på størrelsen når jeg helt stopper , Der er jo ikke så meget mælk tilbage så håber at den størrelse de har nu forbliver . Nogle erfaringer ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2010

BinaMor

de vil nok blive som lige efter ammetåren.

mine har ikke den store forskel fra da jeg ammede tilsidst men kan godt mærke de er "tomme". og fylder ikke bherne helt ud mere.

Anmeld

2. marts 2010

Kvindemin

Anonym skriver:

Skriver lige som ano. da jeg har familiemedlemmer der tit læser med ..

Nu har jeg ammet 1 år og tænker på at stoppe . Nu spekulerer jeg på hvor meget mere min barm kan blive mindre /Slatten

Mine bryster er jo slet ikke lige så store som dengang jeg ammede flere gange om dagen . Nu ammer jeg morgen og aften og tænker på om det vil gøre den store forskel på størrelsen når jeg helt stopper , Der er jo ikke så meget mælk tilbage så håber at den størrelse de har nu forbliver . Nogle erfaringer ?

Jeg vil sige at de bliver mindre, og de bryster man 'ender ud med', kommer først helt til syne når man er stoppet med at amme 100% - de skal jo som så meget andet lige have tid

Var det dét du mente??

Anmeld

2. marts 2010

Anonym trådstarter

Chritinap skriver:

Jeg vil sige at de bliver mindre, og de bryster man 'ender ud med', kommer først helt til syne når man er stoppet med at amme 100% - de skal jo som så meget andet lige have tid

Var det dét du mente??

Jo det var det jeg mente   Brød mig dog ikke om svaret ,, hulk ,

Havde da lidt håbet de ikke blev værre end de var nu

Anmeld

2. marts 2010

BinaMor

Anonym skriver:

altså mine er ikke forsvundet mere end da jeg ammede 2 gange om dagen. kun lige op til amningen hvor der var mælk i.

Anmeld

2. marts 2010

Anonym trådstarter

gabriellasmor skriver:

de vil nok blive som lige efter ammetåren.

mine har ikke den store forskel fra da jeg ammede tilsidst men kan godt mærke de er "tomme". og fylder ikke bherne helt ud mere.

Ser du det ville jeg kunne leve med , De er jo noget tomme og slatne når de er helt tømt men det ville stadig være ok   Bare så frygteligt bange for om de falder mere sammen , fnis , det kan de ikke tåle .

Anmeld

2. marts 2010

Kvindemin

Anonym skriver:

Skal jo heller ikke sige om de gør det, vi er jo alle forskellige. Men sådan vil jeg da umiddelbart sige at det står til.

Ja undskyld at det lyder så skuffende - Det kan jo være du er heldig

Anmeld

2. marts 2010

Anonym trådstarter

gabriellasmor skriver:

altså mine er ikke forsvundet mere end da jeg ammede 2 gange om dagen. kun lige op til amningen hvor der var mælk i.

Føler jo også de er helt tomme når jeg har ammet men ved ikke om mælke kirtlerne i brystet er lidt større når du producerer mælk ,  Tager dog dit svar for gode varer

Anmeld

2. marts 2010

Anonym trådstarter

Chritinap skriver:

Skal jo heller ikke sige om de gør det, vi er jo alle forskellige. Men sådan vil jeg da umiddelbart sige at det står til.

Ja undskyld at det lyder så skuffende - Det kan jo være du er heldig

Hi hi ja   fingre .

Anmeld

2. marts 2010

BinaMor

Anonym skriver:

Føler jo også de er helt tomme når jeg har ammet men ved ikke om mælke kirtlerne i brystet er lidt større når du producerer mælk ,  Tager dog dit svar for gode varer

jeg var også pænt nervøs. men ikke for de skulle falde sammen.. jeg ville bare beholde noget der ku minde om det bryst

hilsen næsten-strygebrætten. hehe..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.