ØV ØV ØV Jeg kan ikke komme med

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

669 visninger
12 svar
0 synes godt om
2. marts 2010

hc=k

Min søster har termin på lørdag og jeg skulle med til hendes fødsel som fødselshjælper. Det er virkelig en stor ting og jeg har glædet ig lige siden hende og hendes mans sagde at de ville have mig med, men nu ser det ud til at jeg ikke kan komme alligevel

Min kæreste har glemt at betale en regning på vægtafgift og derfor har de været og hente pladerne. IIIIH hvor er jeg bare vred på ham over det, mest fordi han altid har været efter mig hvis der er en regning jeg lige mangler at betale...
Nå men nu har jeg jo så ingen bil og kan derfor ikke komme  men hvis min søster nnu skulle føde her  snart.
Det skal lige understreges at min søster har haft veer i 2 dage nu så mon ikke hun snart føder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2010

Corn

Uhh trist... Få da smidt alle regninger på en budget... Så sker den slags ikke igen..

Der er vel andre måder at komme hen til din søster på..

/Majken, der var med da min søster fik sit første barn

Anmeld

2. marts 2010

hc=k

Macaab skriver:

Uhh trist... Få da smidt alle regninger på en budget... Så sker den slags ikke igen..

Der er vel andre måder at komme hen til din søster på..

/Majken, der var med da min søster fik sit første barn

Den har været på budgetet, men af en eller anden mærkelig grund er det gået galt.

Den eneste anden mulighed jeg har fået at komme hen til min søster er hvis jeg tager toget og 4 busser og det kommer til at tage sindsygt lang tid. Hun er andengang fødende og jeg tror sgu ikke jeg kan nå det.

Anmeld

2. marts 2010

Michael healer

hc=k skriver:

Den har været på budgetet, men af en eller anden mærkelig grund er det gået galt.

Den eneste anden mulighed jeg har fået at komme hen til min søster er hvis jeg tager toget og 4 busser og det kommer til at tage sindsygt lang tid. Hun er andengang fødende og jeg tror sgu ikke jeg kan nå det.

Hej

Hvad med at betale vægtafgift nu, og så tage ned og få købt nye nummerplader, så er du da snart kørende igen

mvh Michael

Anmeld

2. marts 2010

hc=k

Michael healer skriver:

Hej

Hvad med at betale vægtafgift nu, og så tage ned og få købt nye nummerplader, så er du da snart kørende igen

mvh Michael

joo det ville jeg også rigtig meget gerne, men problemet er at jeg jo ikke kan købe plader til hans bil + at jeg ikke aner hvor man gør det henne kun at jeg ved at jeg skal rigtig langt for at gøre det. Min kæreste er på arbejde nu så han kan heller ikke gøre det.

På torsdag skulle det være muligt at nå det hele

Anmeld

2. marts 2010

Michael healer

hc=k skriver:

joo det ville jeg også rigtig meget gerne, men problemet er at jeg jo ikke kan købe plader til hans bil + at jeg ikke aner hvor man gør det henne kun at jeg ved at jeg skal rigtig langt for at gøre det. Min kæreste er på arbejde nu så han kan heller ikke gøre det.

På torsdag skulle det være muligt at nå det hele

Ok

Men faktisk kan du godt købe plader til hans bil, det kræver så at han udfylder blanketten omkring dette og så kan du sagtens tage forbi og betale den.

Nummerplader købes hos skat, nærmeste nummerpladeekspedition finder du her http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oID=1651236

Anmeld

2. marts 2010

hc=k

Michael healer skriver:

Ok

Men faktisk kan du godt købe plader til hans bil, det kræver så at han udfylder blanketten omkring dette og så kan du sagtens tage forbi og betale den.

Nummerplader købes hos skat, nærmeste nummerpladeekspedition finder du her http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oID=1651236

Jo jo så langt er jeg med

Men han har ikke mulighed for at udfylde den blanket da han jo ikke er hjemme. Han har lige ringet og sagt at han tager ind og betaler den på torsdag.

Nu må jeg bare have sagt til min søster at hun skal krydse benene inden da.

Anmeld

2. marts 2010

RumlesMor

Hvor langt bor i fra hinanden?

Jeg ville klart forsøge at nå det med det offentlige, eller tage en taxa!

Anmeld

2. marts 2010

hc=k

RumlesMor skriver:

Hvor langt bor i fra hinanden?

Jeg ville klart forsøge at nå det med det offentlige, eller tage en taxa!

Jeg bor i bjerringbro og hun i Lystrup (Århus)

Problemet er ikke sådan at komme til århus, men at komme ud til hospitalet er meget svært og tager meget lang tid

Anmeld

2. marts 2010

gruener

Tag toget til Århus og en taxi derfra... Hvis det betyder meget at være med, må man kæmpe for det... Så må du sgu gå gennem ild og vand... Så  må du sgu ikke lade en bil komme imellem.. Hvad gjorde vi inden biler...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.