Hmmm... mælk allerede?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

362 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. marts 2010

Malene84

Hey tøser,

Jeg har haft sindssygt ømme bryster siden igår aftes - så vågner jeg op i morges og der er vådt på mit lagen  tjekker hvor det dog skulle komme fra (savler vel for fanden ikke helt ned på brysterne - haha). Finder så ud af at mit bryst er helt vådt - tænke - tænke - trykker så lidt på brystet, og så kommer der mælk ud.... whaaat....  

Skal der det allerede - der er 2 måneder til fødsel? Altså, hmm, det jeg mener er nok bare, det er vel forhåbentlig ikke tegn på, at de skulle komme ud snart?

kram fra mælke-konen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2010

Risen

Malene84- skriver:

Hey tøser,

Jeg har haft sindssygt ømme bryster siden igår aftes - så vågner jeg op i morges og der er vådt på mit lagen  tjekker hvor det dog skulle komme fra (savler vel for fanden ikke helt ned på brysterne - haha). Finder så ud af at mit bryst er helt vådt - tænke - tænke - trykker så lidt på brystet, og så kommer der mælk ud.... whaaat....  

Skal der det allerede - der er 2 måneder til fødsel? Altså, hmm, det jeg mener er nok bare, det er vel forhåbentlig ikke tegn på, at de skulle komme ud snart?

kram fra mælke-konen

Ja det er noget af et chok når det sker ! .. Mit startede allerede i uge 18 tror jeg ! Det er så vildt, men tror bare bryster øver sig.. Nej tror bestemt ikke det er noget med for tidlig fødsel, mange på mit jordmorder hold har det samme.. Men kan godt forstå du bliver nervøs ! Men no worry ! 

Anmeld

2. marts 2010

hc=k

Jo jo det har jeg hørt før

Anmeld

2. marts 2010

Chalala85

Jeg fik det i uge 20 så det er helt normalt :-)  Nu kan du bryste dig med at have 2 mælkekartoner hihi

Anmeld

2. marts 2010

Malene84

Chalala85 skriver:

Jeg fik det i uge 20 så det er helt normalt :-)  Nu kan du bryste dig med at have 2 mælkekartoner hihi

Hahaha... ja  Shit, troede seriøst ungerne var på vej ud... hmm... måske skulle jeg til at læse om det at være gravid, før jeg går sådan i panik. haha

Anmeld

2. marts 2010

Chalala85

Malene84- skriver:

Hahaha... ja  Shit, troede seriøst ungerne var på vej ud... hmm... måske skulle jeg til at læse om det at være gravid, før jeg går sådan i panik. haha

haha ja det kunne være en ide  nu skal du ikke gå i panik når det bliver værre med mælken.. så vågner man og det hele sejler bare.. det er så utrolig nedern hehe..

Men er sikker på de 2 basser nok skal blive i mavsen tiden ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.