Tænke tænke :|

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

411 visninger
3 svar
0 synes godt om
2. marts 2010

FrkLarsen

Hej Piger.

Nu sidder jeg her, er tidligt oppe for første gang i en evighed og total stolt af mig selv  

Jeg skal begynde i skole, på produktionsskole i Tølløse er jeg blevet sendt til at lejre kommune.. 

nu sidder jeg her og bliver helt nervøs for kommentare angående min graviditet af alle de andre unge, og bare deres mening om det hele. 

Prøver at slå koldt vand i blodet, men frygter at bliver frosset ude af den grund :/ 

hvad synes i jeg skal gøre kloge kvinder? 

Kamilla 17+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2010

Koen.

FrkLarsen skriver:

Hej Piger.

Nu sidder jeg her, er tidligt oppe for første gang i en evighed og total stolt af mig selv  

Jeg skal begynde i skole, på produktionsskole i Tølløse er jeg blevet sendt til at lejre kommune.. 

nu sidder jeg her og bliver helt nervøs for kommentare angående min graviditet af alle de andre unge, og bare deres mening om det hele. 

Prøver at slå koldt vand i blodet, men frygter at bliver frosset ude af den grund :/ 

hvad synes i jeg skal gøre kloge kvinder? 

Kamilla 17+3

jg ville nok vælge at ignorere evt. kommentar, ja det kan være svært men prøv for jeg ville jo vide inderst inde at det er mit valg og få et barn og ikke deres..

held og lykke med dagen

Tanja 33 + 3

Anmeld

2. marts 2010

Mariekjellerup

Jeg er jo 20 år så ung mor bliver jeg også

Jeg tror ikke du får nogen kommentar, og hvis du gør, så må de jo selv om, om de vil bruge deres tid på det.

Knus marie

Anmeld

2. marts 2010

louise8723

årh søde det skal du da ikk tænke på..

Os unge mødre er sq lige så gode som de "gamle" hehe..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.