Jeg har lyst til at skrige

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

391 visninger
1 svar
0 synes godt om
1. marts 2010

Sisley

Jeg er bare så træt af at være gravid! Jeg har ondt i ryggen, i mine ben, fødder osv. og jeg føler mig bare så skide utilstrækkelig herhjemme. Kan ingenting overskue og er bare træt, når jeg kommer fra arbejde. Efter et par timer med benene oppe, begynder jeg at blive rastløs og endnu mere træt af at være gravid og ikke kunne bidrage med det samme som jeg plejer. Og så starter tuderiet. Så får jeg dårlig samvittighed over hvor irriterende jeg må være at bo sammen med og det hjælper selvsagt ikke på humøret. Det næste øjeblik er jeg bare mega lykkelig over at mærke tøsebarnet i maven og glæder mig til at se hende osv. Jesus christ - er det virkelig bare hormoner, der giver mig de her humørsvingninger?! Dyyybt suk - jeg orker ikke de sidste 10 uger!!! Skulle bare lige af med noget galde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2010

Skouboe

Det er en skøn blanding af hormoner, træthed, ømhed og "føle sig som en flodhest med stofskifteproblemer", og jeg tror alle der har været igennem en graviditet kender det...

Det eneste der er at gøre er at overgive sig. Sænk ambitionsniveauet og accepter at du er træt, tung og ikke kan lave ret meget derhjemme... Lyt til din krop og tag hensyn til den...

Jeg havde glæde af et varmtvandsbassin, sidst da jeg var gravid - det giver lidt frihed for vægten - du aner ikke hvor meget din mave i virkeligheden vejer, før du har været i vandet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.