Så skal der ses tv piger!! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

669 visninger
9 svar
0 synes godt om
1. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

I weekenden starter der et nyt program på Discovery Travel and Living CAKE BOSS

Jeg har set trailerne for programmet. Det ser mega cool ud for os

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2010

mariamiss6

Zafir skriver:

I weekenden starter der et nyt program på Discovery Travel and Living CAKE BOSS

Jeg har set trailerne for programmet. Det ser mega cool ud for os

Oh my god!!!!!!!! en KO af en bridezilla. jeg havde simpelthen nægtet at lave hende en ny kage.... hvis hun havde holdt nallerne væk fra den eksisterende kunne de bare have pyntet den om......

Bare ærgerligt sæk. Du kan selv bygge en ny kage.... UT AF MIN BUTIK!!!!!

Anmeld

2. marts 2010

Anasmor

Vil SLET ikke høre om det... den mulighed har vi nemlig ikke i Middelfart

Ved ikke hvad de tænker på... tv monde ????? -og ikke travel and living ????...

HHMMPPFFRR...

Anmeld

2. marts 2010

Moderator

Anasmor skriver:

Vil SLET ikke høre om det... den mulighed har vi nemlig ikke i Middelfart

Ved ikke hvad de tænker på... tv monde ????? -og ikke travel and living ????...

HHMMPPFFRR...

Jeg tror nok man kan finde mange af afsnittende på nettet Sikkert på det der ... hmm. Den der side Mariamiss gav mig, for at se flashforeward. Der kan man søge på alt muligt der har været i tv. og det der link jeg satte i, der er vidst også afsnit

Jeg har bare ikke fået set nogen endnu. Jeg ville vente til de kom i tv

Anmeld

2. marts 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Iiih,tak for tippet,jeg er i gang med at downloade begge sæsonerKan være jeg er helt prof. til min søns 1. års i april

Anmeld

2. marts 2010

Moderator

Pernilleh skriver:

Iiih,tak for tippet,jeg er i gang med at downloade begge sæsonerKan være jeg er helt prof. til min søns 1. års i april

Hvor henter du dem? Fedt, hvis man kan downloade og ikke streame, når det er de der ting der!!

Anmeld

2. marts 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh
Zafir skriver:

Hvor henter du dem? Fedt, hvis man kan downloade og ikke streame, når det er de der ting der!!

Jeg bruger programmet Emule til at hente en masse dejlige ting med.Film,serier,programmer,spil mm.Det er sådan et share program,hvor man skal dele lidt selv,for at kunne downloade med ordentlig hastighed,men man vælger selv hvad man vil dele.

Du kan hente det her : http://www.emule-project.net/home/perl/general.cgi?l=1&rm=download

Så går jeg ellers ind på www.sharethefiles.com under Forum og ser hvad der er af spændende ting og sager

Hvis du skal have noget hjælp spørger du bare

Anmeld

2. marts 2010

Moderator

Pernilleh skriver:

Jeg bruger programmet Emule til at hente en masse dejlige ting med.Film,serier,programmer,spil mm.Det er sådan et share program,hvor man skal dele lidt selv,for at kunne downloade med ordentlig hastighed,men man vælger selv hvad man vil dele.

Du kan hente det her : http://www.emule-project.net/home/perl/general.cgi?l=1&rm=download

Så går jeg ellers ind på www.sharethefiles.com under Forum og ser hvad der er af spændende ting og sager

Hvis du skal have noget hjælp spørger du bare

Åhhh sådan nogen programmer der :-S Jeg har aldrig haft tåldmodighed til at pille ved dem Husbonni har i perioder. Men vi skal lige have ryddet op på vores harddiske, hvis jeg skal få ham til at hente noget til mig

Anmeld

2. marts 2010

DK

Uhh ja det ser vildt godt ud. Og umiddelbart bagefter kommer der det der program om de der små stakkels piger der skal være med i de der skrækkelige beauty-contests! klart den gode tv-aften. Der er sat alarm på min mobil!

Anmeld

2. marts 2010

Moderator

DK skriver:

Uhh ja det ser vildt godt ud. Og umiddelbart bagefter kommer der det der program om de der små stakkels piger der skal være med i de der skrækkelige beauty-contests! klart den gode tv-aften. Der er sat alarm på min mobil!

Uha ja. Det så jeg godt... Stakkels børn. Det er SÅ unaturligt

Men jeg behøver ikke at sætte min mobil, for vores nye tv kan så noget sejt noget, som selv at skifte kanal, og det og husbonni har programmeret det for mig - jeg skal holde tøseaften med min veninde. Tom er til mandefest med vodka og 5 kg oksemørbrad på lørdag nice.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.