Ideer til drenge konfirmationskage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.176 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. marts 2010

propogberta

Er der nogen der har ideer til en drengekonfirmationkage (gerne med billeder) modtages de med kyshånd!

Jeg er blevet spurgt af min datters dagplejemor om jeg vil lave kage til hendes søns konfirmation. Men jeg har bare ingen ide om design? Han interesserer sig for fodbold og computer. Syns bare en grøn kage med en fodbold er lidt for kedlig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2010

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09

Kan man eventuelt lave kagen som en bærbar computer.

Anmeld

1. marts 2010

propogberta

Benjamin09 skriver:

Kan man eventuelt lave kagen som en bærbar computer.

Jeg har overvejet det med er i tvivl om mine evner rækker

Anmeld

1. marts 2010

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09
Anja Dahl skriver:

Jeg har overvejet det med er i tvivl om mine evner rækker

Hvis man er i tvivl er der ikke andet for end at prøve Det kan også være at det måske er nemmere at lave en alm skærm og tastatur.

Anmeld

1. marts 2010

3rollinger

Anja Dahl skriver:

Er der nogen der har ideer til en drengekonfirmationkage (gerne med billeder) modtages de med kyshånd!

Jeg er blevet spurgt af min datters dagplejemor om jeg vil lave kage til hendes søns konfirmation. Men jeg har bare ingen ide om design? Han interesserer sig for fodbold og computer. Syns bare en grøn kage med en fodbold er lidt for kedlig...

Jeg synes nu ikke en fodboldkage behoeves at vaere kedelig. Du kan jo saette maal paa, tegne banen op med striber og lave 22 spillere som saettes op til kamp. Paa siderne kan du lave publikum eller reklameskilte.

Eller lave en fodboldbane med en mega bold paa midten a la denne http://www.happyhoola.com/product.asp?product=896 og ovenpaa fodbolden lave en figur af konfirmanten selv.

Mht billeder saa er der mange at hente hvis du soeger paa computer cake eller soccer cake under images i Google.

Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.