lagersalg..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

339 visninger
9 svar
0 synes godt om
1. marts 2010

Laulund87

Hej

Er der nogen der ved hvornår og hvor der er lagersalg med Katvig eller Molo?

Har hørt meget dårligt om det, fejl i tøjet, ubehøvlet personale osv. Nogen der har erfaringer med det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2010

Laulund87

slet ingen?

Anmeld

2. marts 2010

JustAnotherName

Nææ....  

Anmeld

2. marts 2010

Laulund87

øv

Anmeld

2. marts 2010

mor2piger

ved ikke lige hvornår de afholder lagersalg igen. med min første datter som snart bliver 4 år var jeg til ALLE lagersalg

syntes det har været meget forskelligt fra lagersalg til lagersalg med hensyn til personalet. nogle gange har de været rigtig søde og hjælpsomme, andre gange lige modsat.

syntes efterhånden priserne er steget så meget til lagersalgene at det ligeså godt at betale sig at købe på januar udsalg

med hensyn til fejl i tøjet, så ja det har jeg også oplevet en del gange, specielt på dag nr 2 eller mere da alt tøjet på første dagen er blevet kastet lidt med, ligget på gulvet, trådt på m.m og det bliver bare lagt op og solgt på de andre dage, nogle gange med små gule mærker der hvor fejlen er, nogle gange uden. og det er altså surt at komme hjem og finde huller eller andet i tøjet

og ja, ellers bare rigtig lange køer og mange mange mennesker

Anmeld

2. marts 2010

Laulund87

hmm okay..så er det nok ikke det værd alligevel

Anmeld

2. marts 2010

Tvilling

Øm... Ved ikke med katvig og molo lagersalg. Ved der lige har været en af dem her i januar. Der har i uge 7 været IdaT lagersalg, som jeg deltog i. Det var HELT fantastisk. Købte for 600 kr med en besparelse på 2080 kr. Tøjet var NYT. Pakket ind. Ja der er MANGE mennesker på lagersalg. Men det vil der jo altid være.

Der er ej sikke lej lagersalg i kbh og århus her i marts mdr. Tjek hjemmsiden.

K Tvilling

Anmeld

3. marts 2010

Laulund87

okay tak

Anmeld

3. marts 2010

frk Jensen

Der er outlet sale på lerkenfeldt gods ved farsø på fredag.

Der er hvert fald katvig, italy baby og andre mærker,
Jeg skal hvert fald op og kigge.

Evt google det...

Anmeld

3. marts 2010

Laulund87

ihh tak, det lyder spændende. Skal godt nok holde barnedåb på søndag, men mon ikke jeg lige kan nå det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.