Er noget helt galt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

609 visninger
11 svar
0 synes godt om
1. marts 2010

Anonym trådstarter

Med min krop. I nogle måneder har min mens været sådan lidt jaja og næsten ikke kommet noget.

Sidste gang blødte jeg i 2 UGER, ja i læste rigtig og det var virkelig meget.

Den her gang er der intet kommet men har alle symptomerne, og er IKKE gravid. Er bare kommet en masse slim (lidt ulækkert ja)

Og jeg er bare træt og hovedpine. Kan ikke passe at min mens skal være på den her måde. Og har aldrig prøvet at det er blevet helt væk før

Lidt underligt indlæg, men begynder virkelig at irritere mig,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2010

TbCp

Anonym skriver:

Med min krop. I nogle måneder har min mens været sådan lidt jaja og næsten ikke kommet noget.

Sidste gang blødte jeg i 2 UGER, ja i læste rigtig og det var virkelig meget.

Den her gang er der intet kommet men har alle symptomerne, og er IKKE gravid. Er bare kommet en masse slim (lidt ulækkert ja)

Og jeg er bare træt og hovedpine. Kan ikke passe at min mens skal være på den her måde. Og har aldrig prøvet at det er blevet helt væk før

Lidt underligt indlæg, men begynder virkelig at irritere mig,

Er du meget stresset for tiden? Kan det have noget med det at gøre? Tager du p-piller?

Anmeld

1. marts 2010

Anonym trådstarter

TbCp skriver:

Er du meget stresset for tiden? Kan det have noget med det at gøre? Tager du p-piller?

Stress er lige mig ja, men alligevel. Kroppen burde vel skulle af med det alligevel og tager p piller

Anmeld

1. marts 2010

anna-jonas

Hmmmm..............så vidt jeg ved, aå er du stresset, ikke?? Måske du skulle tage en snak med den nye læge.................altså hvis du er den, jeg tror.;-)

Anmeld

1. marts 2010

TbCp

Anonym skriver:

Stress er lige mig ja, men alligevel. Kroppen burde vel skulle af med det alligevel og tager p piller

Stress gør mærkelige ting ved kroppen. Da jeg mistede min søster, var min krop så stressede at jeg blødte uafbrudt i 6 uger indtil jeg så tog til lægen og fik hjælp.

Anmeld

1. marts 2010

Anonym trådstarter

Anna-jonas skriver:

Hmmmm..............så vidt jeg ved, aå er du stresset, ikke?? Måske du skulle tage en snak med den nye læge.................altså hvis du er den, jeg tror.;-)

Ja det kunne nok være en ide men ved bare ikke hvad han kan gøre

Anmeld

1. marts 2010

Anonym trådstarter

TbCp skriver:

Stress gør mærkelige ting ved kroppen. Da jeg mistede min søster, var min krop så stressede at jeg blødte uafbrudt i 6 uger indtil jeg så tog til lægen og fik hjælp.

Det var meget. Hvordan hjalp lægen så?

Anmeld

1. marts 2010

anna-jonas

Tage blodprøver, lave en undersøgelse..........................for det er da afgjort noget du skal have kigget på.

Anmeld

1. marts 2010

Karo

Det virker ikke helt normalt.

Jeg ville tage en snak med min læge, hvis jeg var dig. Det kan være at han kan finde ud af hvad der er ivejen og evt. hvad man kan gøre ved det.

Anmeld

1. marts 2010

TbCp

Anonym skriver:

Det var meget. Hvordan hjalp lægen så?

Jeg fik nogle meget kraftige p-piller som fik styr på det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.