Dig og din kæreste/mand...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2010

Elizabeth Nuñez

Tjuhl skriver:

åh I er et LÆKKERT par!!! og det første billede...altså! man får lyst til at pakke taskerne med det samme og rejse til Cuba og bare...blive der

TAK Synes også at I er vildt søde sammen. Og det er med at rejse til Cuba... Åh hvis der blot var mulighed for det. Næste år skal vi på besøg hos familie, men på et tidspunkt flytter vi permanent derned, når muligheden kommer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2010

Elizabeth Nuñez

Perl skriver:

Jeg må også give Thjul ret! i er sørmer lækre.. og jeg er jo også lidt til de de mørke mænd.. de er jo bare smukke

Tak tak.. Er også ret glad for ham

Anmeld

4. marts 2010

karina1980

har nu siddet og ledt efter et billed i knap 1 time og stadig ikke fundet et nyere billed der bare ligner os lidt, så i må nøjes med nogle gamle nogle

det første er fra vores bryllypsdag i 2001

det andet er fra Jasmins barnedåb i 2004

kan ikke finde andre billeder med os begge på, og det nok fordi det altid er mig der tager billeder,

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. marts 2010

Ida.

Okay den her tråd sendte mig lige en tur ned af memory-lane...her kommer vores liv i billeder ;:

1. Til julefrokost i 2005 - vi har her været sammen i 2 år

2. Vi venter vores første barn - jeg er 23+3 på billedet

3. Vores ældste datter, Annika er få timer gammel - 31. august 2007

4+5+6. Vi venter vores andet barn

7.  Nu familie på fire - Lina er ca. 7 timer gammel - 16. maj 2009

8. Takkekortet fra vores bryllup og Linas barnedåb d. 3. oktober 2009

Anmeld

10. marts 2010

MyBaby

Jeg vil da også lige være med

Her er min dejlige kæreste og jeg - jeg er i 34. uge på billedet!

Anmeld

10. marts 2010

Bare mig..

Her er et af mig og kæresten. Det er godt nok fra maj '09. Men det er da i hvertfald os der er på billedet..

Billedet er taget til noget kolding open air, så derfor jeg står med en øl i hånden. Måske jeg egentlig også er lidt snalleret. - og nej, jeg er ikke gravid der

Anmeld

10. marts 2010

MichellaMalou

det her er så kæresten og mig til min mormors 75 års fødselsdag i november 09,,, ikk så gode billeder da kæresten er fuld og jeg er træt hehe 

Anmeld

10. marts 2010

oo

marikka skriver:

Her er et af mig og kæresten. Det er godt nok fra maj '09. Men det er da i hvertfald os der er på billedet..

Billedet er taget til noget kolding open air, så derfor jeg står med en øl i hånden. Måske jeg egentlig også er lidt snalleret. - og nej, jeg er ikke gravid der

mit alko-øje spotter at det ikke er en øl, men en somersby du står med aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah somersby, savle savle

Anmeld

10. marts 2010

Bavianis

Tjuhl skriver:

mit alko-øje spotter at det ikke er en øl, men en somersby du står med aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah somersby, savle savle

Drukmås.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.