Dig og din kæreste/mand...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2010

Mor.sander

Her er vi så, der er ikke taget så mange billeder af os sammen, ingen af os bryder os om at få taget billede og fordi en af os som regl er bag kammaret.

1. Hjemme hos min mormor, i Sydhavnen, på Sjælland
  2. En tur med Bornholms trafikken
  3. Fra vores bryllup 17/4-09
  4. Juleaften 2009
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2010

oo

TbCp skriver:

Dine øjne smiler

haha ja! det sagde min svoger også da de fik Carla "godt hun har jeres øjne, de smiler helt af sig selv"

Anmeld

1. marts 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Så sidder man da lige og drømmer helt vildt. Hvor ville jeg da også gerne være én a jer som kan smide billeder op Men jeg er øvbøv single.. Og kan kun drømme om den gang Astrid's far og jeg fik taget mit ynglings billede som pyntede i stuen. (nu pakket ned pga flytning)..

Anmeld

1. marts 2010

LMM

Hej..

sikke en masse kærlighed, det varmer i denne kolde tid!! Her er lige et billede af os!! det er fra nytårsaften 09/10

Anmeld

1. marts 2010

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09

Ja jeg er åbenbart også en af dem der altid her kameraet i hånden, så de sidste vi har af os sammen er fra vores bryllup d 2 aug 08, samme dag 1 år senere kom benjamin til verdenen, kunne jo ikke passe bedre.

Anmeld

1. marts 2010

Her er Min skønne kæreste og jeg!

Stine 30+5

Anmeld

2. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Her er vi, svenskefanden og mig.

Det første billede er fra 31.uge - et af de få mavebilleder hvor han ikke selv er bag kameraet - udfra fotomateriale ser det ud som om jeg er alenemor

Andet billede er fra vores tur til Egypten - vi er netop kommet op fra en snorkeltur ved Blue Hole i Dahab - helt fantastisk - og man kan stadig se mærkerne efter snorkelmasken på Niklas' ansigt Elsker det billede - luuuuv-vacation!!!

Det sidste billede er noget så enestående som en dokumentation af den allerførste aften vi mødte hinanden - det er simpelthen taget  Amsterdam en times tid efter vores første kys, da ingen af os havde den fjerneste ide om at vi skulle ses igen nogensinde, og vi stadig ikke forstod hvad hinanden sagde... Bemærk at Niklas kigger nedad - fordi som han siger "jeg ser altid fuld ud på billeder" - for alle andre ser det ud som om han er faldet i søvn på mig Supermanden ved siden af er Niklas' ven som kort hookede op med min veninde (bag kameraet) indtil hun kom til fornuft

Kh

Rosa

Anmeld

2. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Benjamin09 skriver:

Ja jeg er åbenbart også en af dem der altid her kameraet i hånden, så de sidste vi har af os sammen er fra vores bryllup d 2 aug 08, samme dag 1 år senere kom benjamin til verdenen, kunne jo ikke passe bedre.

Waaauw hvor er du smuk!!! Sikke en kjole!!! Den sidder perfekt på dig og I ser rigtig ægte lykkelige ud (heldigvis da)

Anmeld

2. marts 2010

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09
Rosa skriver:

Waaauw hvor er du smuk!!! Sikke en kjole!!! Den sidder perfekt på dig og I ser rigtig ægte lykkelige ud (heldigvis da)

Mange tak Det var også en rigtig stor dag for os begge, og vi er heldigvis stadig ligeså glade for hinanden som vi var den dag. Syntes også selv at min kjole var helt fantastisk, men arbejder også for designeren, så der var næsten frit slag til en god pris.

Anmeld

2. marts 2010

AWO

HVor ser i bare glade ud, alle sammen!

Her er et par billeder af mig og Leon. Det første billede er fra en af de utallige familiefester i Leons familie, og de andre er fra vores sidste sommerferie på Cypern.

KH, Anke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.