Brugte i graviditetssele under graviditeten??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

868 visninger
9 svar
0 synes godt om
1. marts 2010

Josesmor

Hej

Jeg er i tvivl om jeg skal skaffe mig en graviditetssele til bilen?? jeg har fået at vide at de ikke er nødvendige og at man bare kan nøjes med at bruge selen som går skråt ned over bryster. Og andre siger jeg helt sikkert skal bruge en. Jeg kører 150km om dagen så bruger en del tid i bilen...

Hvad gjorde i??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2010

Koen.

Sama skriver:

Hej

Jeg er i tvivl om jeg skal skaffe mig en graviditetssele til bilen?? jeg har fået at vide at de ikke er nødvendige og at man bare kan nøjes med at bruge selen som går skråt ned over bryster. Og andre siger jeg helt sikkert skal bruge en. Jeg kører 150km om dagen så bruger en del tid i bilen...

Hvad gjorde i??

jeg ha brugt den rigtig meget, da vi tit køre til sjælland (bor i esbjerg) jeg er bare super glad for min for der er intet der strammer på maven

tror du ville blive glad for den i længden når du køre så meget..

Tanja 33 + 2

Anmeld

1. marts 2010

Josesmor

Ja det er nok rigtigt.. Kører bare sommetider med en kollega og så er det så besværligt hvis jeg skal flytte den frem og tilbage.. Men på den anden side så er det da sikkerhed frem for alt

Anmeld

1. marts 2010

TbCp

Jeg brugte den ikke, synes slet ikke det var nødvendigt

Anmeld

1. marts 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Jeg brugte ikke. Synes mange af de ting der er begyndt at komme frem er opreklameret skidt.. Sorry men min mening.

Anmeld

1. marts 2010

Josesmor

Astrids-mor skriver:

Jeg brugte ikke. Synes mange af de ting der er begyndt at komme frem er opreklameret skidt.. Sorry men min mening.

He he.. Bare helt iorden.. Tak for svaret

Anmeld

1. marts 2010

Corn

Astrids-mor skriver:

Også min mening

Anmeld

1. marts 2010

malunte

Jeg lånte en under sidste graviditet og denne gang, har jeg købt min egen. Jeg har det bedst med at bruge den - både sikkerhedsmæssigt, men også fordi jeg synes det er mere behageligt, efterhånden som maven bliver større 

Anmeld

1. marts 2010

BetonSlotsPrinsesserne

malunte skriver:

Jeg lånte en under sidste graviditet og denne gang, har jeg købt min egen. Jeg har det bedst med at bruge den - både sikkerhedsmæssigt, men også fordi jeg synes det er mere behageligt, efterhånden som maven bliver større 

Jeg har aldrig prøvet den, men jeg synes ikke jeg havde problemer med selen pga maven. Trods at jeg selv kørte på sygehuset den morgen/ formiddag vandet gik.. Smiler

Anmeld

1. marts 2010

Sama skriver:

Hej

Hvad gjorde i??

Hejsa!

Jeg købte en da jeg var 2mdr henne og har brugt den lige siden.. jeg er super glad for den, især  når jeg kører langt!

Jeg købte den brugt for 75,- på TS.. Den hedder BeSafe, den jeg har!

Stine 30+5

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.