Sko - hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

511 visninger
5 svar
0 synes godt om
1. marts 2010

4xGreve

Ja så har jeg været nede og købe sko til Daniella, nike sko der normalt koster 350 men fik dem til 175kr, jeg købte dem i en str. 22 men tror sku den er lige lille nok da der ikke rigtigt er så meget plads at vokse i, tro evt. en 23 vil passe perfekt men den havde de ikke vil det så være helt tosset at købe en 24ér?? de har nemlig ikke en 23ér og det her er bare skoene, de er blode med hård bund og går godt op omkring anklerne det er nogen rigtig fine sportssko...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2010

LotteGabriella

WiitrioeN skriver:

Ja så har jeg været nede og købe sko til Daniella, nike sko der normalt koster 350 men fik dem til 175kr, jeg købte dem i en str. 22 men tror sku den er lige lille nok da der ikke rigtigt er så meget plads at vokse i, tro evt. en 23 vil passe perfekt men den havde de ikke vil det så være helt tosset at købe en 24ér?? de har nemlig ikke en 23ér og det her er bare skoene, de er blode med hård bund og går godt op omkring anklerne det er nogen rigtig fine sportssko...

Jeg ville ta' prinsessen med ned og bytte dem, så er du sikker på at det bliver den rigtige str.

Anmeld

1. marts 2010

4xGreve

LotteGabriella skriver:

Jeg ville ta' prinsessen med ned og bytte dem, så er du sikker på at det bliver den rigtige str.

hvor meget for stor er dt man siger de skal være for at det er optimalt?

Anmeld

1. marts 2010

Thildesmor

Hej :-)

Jeg er uddannet indenfor sko, så håber jeg kan hjælpe lidt.. hvis det er sko hun skal bruge til sommer skal der være ca 1,5 cm fra den længste tå og ud til snuden.

Mener man kan tage sålen op af nike sko, så prøv det og stil hende ovenpå den så hun ligger vægten på benet... håber det gav lidt hjælp

Kram Anette 30+1

Anmeld

4. marts 2010

frk Jensen

WiitrioeN skriver:

garanteret vi har købt de samme nike sko... de er sorte ikk?

Jeg tog Marcus med derned, og fik en super hjælp af ekspedienten. Jeg tror ( Ammehjerne endnu ) at det var en str 22 jeg fik købt til ham.

forresten hvis hun ikke har været vant til at have sko på som lille, så kan det godt være i får en bette der absolut ikke vil have dem på.
Min dp mor er jo fantastisk, hun har lært marcus at gå i dem... Så når vi tager afsted om morgenen, er det futter vi har på, og når vi kommer derned får han så hans sko på..

Anmeld

4. marts 2010

Ni-ko-li-ne

WiitrioeN skriver:

de siger jo der skal være ca 1 cm og gerne 1½ cm fra storetåen og ud til sko snuden.... så nup du da bare en 24

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.