Har I haft problmer med Aller media?? (Blade)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

598 visninger
9 svar
0 synes godt om
1. marts 2010

LMM

Hej..

Jeg har lige fået en rykker/inkassobrev! på 500 kr, på bladet Q .. Jeg sagde det op i oktober fordi at jeg var gravid og der sagde de at hvis der var blade tilbage eller regninger ville jeg få dem, men jeg har IKKKKKKE fået, hverken blad eller regninger! og nu står jeg med et inkasso brev der skal betales inden 10 dage (nu 8) har ringet til dem i dag, hvor de nærmeste sagde at jeg løj!! og det ikke var deres problem mere, jeg kunne bare betale mine regninger!! havdddd??? jeg har jo ikke fået nogle regninger... ellers havde jeg jo betalt..

Nåå trængte lige til at skælde ud..

Ved sgu ikke hvad jeg skal gøre... vil ikke betale 500 kr!! for noget jeg ikke har fået..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2010

Nemesis

har det samme kørende bare med Bonniers...

Anmeld

1. marts 2010

otlitrom

Min kæreste har haft problemer med de der udgiver Illustreret Vidensskab... Det var over 1200 kr... Han mener han endte med at give op, men det er næsten værre penge at komme af med end parkeringsbøder!

Har du en kopi af din opsigelse af abonnement? dateret dengang? Det må da vise dem, at det er opsagt... kvitteringer for at der er betalt for bladene tidligere?

Anmeld

1. marts 2010

Maise

LMM skriver:

Hej..

Jeg har lige fået en rykker/inkassobrev! på 500 kr, på bladet Q .. Jeg sagde det op i oktober fordi at jeg var gravid og der sagde de at hvis der var blade tilbage eller regninger ville jeg få dem, men jeg har IKKKKKKE fået, hverken blad eller regninger! og nu står jeg med et inkasso brev der skal betales inden 10 dage (nu 8) har ringet til dem i dag, hvor de nærmeste sagde at jeg løj!! og det ikke var deres problem mere, jeg kunne bare betale mine regninger!! havdddd??? jeg har jo ikke fået nogle regninger... ellers havde jeg jo betalt..

Nåå trængte lige til at skælde ud..

Ved sgu ikke hvad jeg skal gøre... vil ikke betale 500 kr!! for noget jeg ikke har fået..

Ring til forbrugerstyrelsen og forhør dig hvad du skal gøre. det ville jeg gøre. www.forbrug.dk

Anmeld

1. marts 2010

LMM

kitty skriver:

Min kæreste har haft problemer med de der udgiver Illustreret Vidensskab... Det var over 1200 kr... Han mener han endte med at give op, men det er næsten værre penge at komme af med end parkeringsbøder!

Har du en kopi af din opsigelse af abonnement? dateret dengang? Det må da vise dem, at det er opsagt... kvitteringer for at der er betalt for bladene tidligere?

nej for sagde det op over nettet, men hende jeg snakkede med sagde at hun kunne se at jeg sagde det op i oktober og dagen inden havde jeg betalt en regning... og efter det påstår hun at de har sendt to blade med regninger... Jeg har ikke fået noget som helst!!

det værste er at man ikke kan gøre noget, det er ord mod ord.. ringer igen i morgen... og hvis det ikke hjælper går jeg videre med det...

Anmeld

1. marts 2010

SaNiNa

Det er dem som skal kunne bevise du har modtaget brevene og ikke dig så henvend dig til forbrugerrådet...

Håber det ordner sig hurtig

Anmeld

1. marts 2010

otlitrom

LMM skriver:

nej for sagde det op over nettet, men hende jeg snakkede med sagde at hun kunne se at jeg sagde det op i oktober og dagen inden havde jeg betalt en regning... og efter det påstår hun at de har sendt to blade med regninger... Jeg har ikke fået noget som helst!!

det værste er at man ikke kan gøre noget, det er ord mod ord.. ringer igen i morgen... og hvis det ikke hjælper går jeg videre med det...

Som Maise siger, så ring til forbrugerstyrrelsen, og se om de kan hjælpe dig!

Jeg håber I finder ud af det!

Anmeld

1. marts 2010

LMM

ladydan1 skriver:

har det samme kørende bare med Bonniers...

hvad gør du? ? er helt på bar bund, skal føde om få dage og kan slet ikke overskue det her nu!!

Anmeld

1. marts 2010

Nemesis

LMM skriver:

hvad gør du? ? er helt på bar bund, skal føde om få dage og kan slet ikke overskue det her nu!!

jeg er så "heldig" at de kører på abonnementsbetingelserne..men i de betingelser står der noget andet...så jeg sendte en mail afsted med hvor jeg gjorde opmærksom på det..og som dig sagde de... at jeg bare kunne betale og at det ikke længere var deres problem..

JEg afventer stille og roligt..for jeg kan ikke betale regnigner jeg ikke har modtaget..og som jeg i dette tilfælde (ifgl deres ab.betingelser) heller ikke skulle modtage.

I dit tilfælde ville jeg bede om en skriftelig tilkendegivelse af at de har modtaget din opsigelse og betalingen af regningen. Så ville jeg nærlæse abonnementsbetingelserne, for der står sikkert noget om at der er x opsigelse og det kunne betyde at du ville kunne nå at få x antal blade inden din opsigelse trådte i kraft og det derfor de mener du skal have en regning.

Om du har modtaget bladene eller ej bliver jo så påstand mod påstand.. og de truer gerne med bål og brand.

:-) Sisse

Anmeld

1. marts 2010

Ansemusen

Jeg har ikke lige haft problemer med blade, men med andre firmaer, hvor jeg aldrig har bestilt noget fra dem. Og det er jo i princippet det samme for dig, i og med du har sagt dit abonnement op for længe siden!

Først og fremmest, du skal IKKE betale! Du skal ringe til forbrugerrådet, det gjorde jeg, og de sagde at jeg skulle sende en mail til Inkassefirmaet og til det firma, som havde sendt mig videre til Inkasso og gemme en kopi. Jeg skrev i begge mails (og sende i øvrigt også samme mail som fax) at jeg havde kontaktet forbrugerrådet, som havde sagt, at jeg skulle lade være med at betale og sende følgende mail og at jeg i øvrigt havde gemt en kopi og at de havde en måned til at afhente deres produkt, derefter ville jeg smide det ud. Jeg har intet hørt fra nogle af parterne siden!

Håber det også virker for dig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.