LaLandia

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.539 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. marts 2010

RumlesMor

Min skønne Mormor fylder 85 år på torsdag, og i den anledning er nærmeste familie inviteret på forlænget weekend i LaLandia.

Glæder mig helt vildt, det er MANGE år siden jeg har været der - og min datter ELSKER vand...så tror det bliver en rigtig god oplevelse for hende (og alle os andre).

Men hvordan er det nu lige det er inde i vandland? Her tænker jeg på badetøj, håndklæder og mad...

• Min datter er 3½ og har smidt bleen, så hun SKAL vel ikke have en badeble/svømmebukser på?? Forventer hun bare skal have sin badedragt på.
  • Må man medbringe håndklæder (evt. en badekåbe) med ind i badeland??
  • Hvordan er maden der sælges i badeland?? Det kunne være rart at høre fra nogen, der har været der for nyligt. Både i forhold til kvalitet og pris.

Håber der er nogen der kan besvare disse spørgsmål, da jeg ikke selv har kunne finde svar på LaLandias hjemmeside - og ikke kender nogen der har været der inden for de sidste par år.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2010

eliasogmor

Min skønne Mormor fylder 85 år på torsdag, og i den anledning er nærmeste familie inviteret på forlænget weekend i LaLandia.

Glæder mig helt vildt, det er MANGE år siden jeg har været der - og min datter ELSKER vand...så tror det bliver en rigtig god oplevelse for hende (og alle os andre).

Men hvordan er det nu lige det er inde i vandland? Her tænker jeg på badetøj, håndklæder og mad...

• Min datter er 3½ og har smidt bleen, så hun SKAL vel ikke have en badeble/svømmebukser på?? Forventer hun bare skal have sin badedragt på.
  • Hvordan er maden der sælges i badeland?? Det kunne være rart at høre fra nogen, der har været der for nyligt. Både i forhold til kvalitet og pris.

Håber der er nogen der kan besvare disse spørgsmål, da jeg ikke selv har kunne finde svar på LaLandias hjemmeside - og ikke kender nogen der har været der inden for de sidste par år.

det kan jeg da svare dig på vi har været afsted et par gange, i billund..ja du må gerne have  håndklæder osv med...med hensyn til mad er det ok men husk i må ikke selv medbringe mad..så der er ikke så meget at gøre.....hvis hun er blefri..er det jo bare  en badedragt...men hvis hun ikke er 100 % blefri..villej jeg nok købe en badeble...ned det..det er dejligt.....husk masser af håndklæder... og prisen er lidt høj...på mad altså...

Anmeld

2. marts 2010

RumlesMor

Tak for svar Eliasogmor...dejligt med lidt detaljer.

Er der evt. nogen der har været i Rødby for nylig?

Anmeld

2. marts 2010

trunte89

RumlesMor skriver:

Vi var der for lidt over en måned siden. Synes det var rigtig godt. Er helt vild med det udendørs de har fået lavet.

mht ble hedder det sig vidst bare, at børn der ikke er renlige skal være iført badeble.

Ja, du må tage med hvad du vil. Hvis I har badekåbe ville jeg nok tage det med. Jeg synes der var lidt koldt indenfor.

Vi købte ikke noget mad derinde. Kun en lille sådavand og en pære. Men de har fået en del forskelligt. Der er både pomfritter osv, men også nogle forskellige bollder med fyld. Mener det kostede om kring en 50'er for en bolle. Drikkevarere var lidt pebrede synes jeg. Vi gav vidst en 20'er for en lille sodavand.

Anmeld

2. marts 2010

RumlesMor

Tak for svar! - Har tænkt meget på det med badekåben. Jeg er jo med kæmpe mave, og regner ikke med at kunne følge med resten af den vandvittige familie hele tiden. Og det er meget rart at kunne putte sig lidt i morgenkåben, frem for at ligne en strandet hval.

Regnede også med at priserne var deroppe af...men 50 kr. for en boller lyder da helt vildt. Men så er vi da forberedt! He he. Tak.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.