Vil I se mig i brudekjole?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.350 visninger
10 svar
0 synes godt om
1. marts 2010

iln

I dag var så første gang jeg var ude og prøve kjoler. Jeg var sammen med min far, hans kæreste og svigermor i Lucca Bride. På onsdag går turen til Lilly og næste tirsdag skal jeg til Holmenlund. Det er de tre steder jeg har udset mig.

Hold op hvor var det bare en fantastisk oplevelse.

Jeg faldte for specielt to. Er HELD VILD med den, der har det røde mønster. Ja, jeg er ikke til alt for meget traditionelt.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2010

JustAnotherName

Århh waow ...... suk. Brudekjoler er jo simpelthen bare SÅ smukke!

Jeg skal selv giftes om 2 måneder. Men det bliver dog ikke i så fint tøj, da vi "bare" skal have det gjort på rådhuset i første omgang, for at have papir på hinanden og sikre vores piger.

Så tager vi revance præcis 3 år senere, samme dato. Med kirkebryllup, smuk kjole og stor fest ....Vi skal lige have råd til det først!

Det er smukke billeder, og du bliver en rigtig yndig brud!! 

Anmeld

1. marts 2010

Ranarupta

Så flotte! Og ja, du bliver en smuk brud!

Jeg synes også, at kjolen med det røde mønster er flottest!

Anmeld

1. marts 2010

Karo

Wooow.....

Hvor er du bare flot i kjolerne. Jeg kan slet ikke vælge hvilken en der er pænest, for jeg syndes de er fantastiske allesammen.

Anmeld

1. marts 2010

LIZO

wow.. jeg er helt vild med den med det røde mønster.. suk suk.. jeg er slet  ikke misundelig.....

Anmeld

1. marts 2010

Barbamama

WAUW!!! Jeg synes den du har på på det andet sidste billede er vildt flot!!!!

Anmeld

1. marts 2010

grinbidderen

sikke nogen rigtig smuke kjoler du har fået prøvet idag den med det røde er bare vild lækker men de er meget flotte alle sammen og du er en smuk i brudekjolerne osse..

Anmeld

1. marts 2010

anna-jonas

Wauw, Ida...................du ligner jo en million i de kjoler...........

Jeg synes umiddelbart at kjolen på billede 3-4-5 er den der klæder dig bedst..............

Anmeld

1. marts 2010

Jules

De er smukke alle sammen :) Men ja den med det røde mønster klær dig helt fantastisk!

Anmeld

2. marts 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Jeg må sige som de andre : WOW,hvor er du smuk,og også nogle fine kjolerGlad for jeg ikke skal vælge mellem dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.