Har bare haft denne her LORTE weekend + mandag med min svoger på 11 ..
Vi har skulle passe min svoger siden i fredag , og jeg ved bare ikke hvor meget han har ødelagt
eller smidt på gulvet af diverse væsker ...
Da han først skulle møde i skole idag kl.10 sov han her til idag, kl.7 stod vi op og spiste morgenmad sammen med Jakob før han skulle på kursus .. Jeg går så i bad og lader Katrin ligge på sofaen sammen med hendes onkel og der 10 minutter efter havde han fandme givet hende flasken med china-soya (vi fik forårsruller igår) Låget er jo rigtig nemt at få op og det havde Katrin selvfølgeligt gjort så nu har jeg oz soya i vores nye sofa .. blev bare så gal (han grinede selvfølgelig bare) så ringede til Jakob og fik ham til at få hans forældre til at hente ham før tid .. Ved ikke helt om det bare er mine homoner eller ikke?! 
Katrin faldt i søvn igår kl.15 og hun var bare helt væk - langt væk - prøvede at vække hende flere men jeg kunne bare ikke .. Jeg gik tidligt i seng (omkring kl.20) da jeg selvfølgelig regnede med at hun ville vågne midt om natten - MEN MEN MEN hun vågner kl.5 hun har ikke feber, var ikke sløv men meget frisk , hun fik så en flaske og faldt i søvn igen og vågnede igen kl.7.20 - efter svogeren blev hentet lå vi inde i sengen og bare rigtig rå-hyggede, hvor hun faldt i søvn igen og hun er lige vågnet efter en lille lur på en time .. Er det normalt ? 
Anmeld