Rasende og frustreret del II

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

387 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. marts 2010

Ayasmor

Så Har vi været hos den nye læge.. Og ja der var grund til  bekymring.. Aya har tabt sig godt og vel 1 kg. og vejer nu i en alder af 14 mdr. 8,2 kg.  Den nye læge tog os heldigvis alvorligt, og gav da også et lille skulderklap, da jeg brød fuldstændig grædende sammen inde ved ham. Han mente at der ville være grundlag for en indlæggelse, men så helst at vi lige så tiden an i et par dage herhjemme og se om hun ikke begyndte at spise lidt mere. Under indlæggelsen ville de alligevel lige observere i et par dage, så vi blev hurtigt enige om at Aya har bedst af at være herhjemme i vante omgivelser, hvor hun føler sig tryg.. Så planen er nu at jeg prøver at få mad i Aya herhjemme, og hvis det bliver værre skal jeg ringe med det samme, og vi bliver indlagt. Under alle omstændigheder ville han gerne snakke med mig sidst på ugen ang. hvordan det går med hende.. Selvom det går bedre. 

Status på Aya idag: Hun er heldigvis blevet lidt mere frisk, og har lidt overskud til at lege kortvarigt inden hun bliver sløv igen. Derudover har hun spist en kiks og en smule yoghurt og en bid bolle.. Allerede der er det mere end hvad jeg har kunne få i hende den sidste tid på dagsbasis.  Af væske er det stadig småt, men får dog en smule i hende.. Alt i alt, så har hun det en smule bedre idag..

Hold op hvor var det en lettelse at komme til den nye læge, og rent faktisk blive hørt og blive taget alvorligt..

Knus fra Sara

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2010

Diana...

Ej hvor er det godt at høre at der bliver gjort noget nu og den nye læge kan tage det seriøst. 

Dejligt hun har fået det lidt bedre idag håber kun det går den vej.

Mange tanker og knus til jer 

Di.

Anmeld

1. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hej Sara.

Det er jeg rigtig glad for at høre, tænkte sådan på jer i går og håbede det ville gå bedre med den nye læge! Jeg håber det er fremad herfra og Aya gør som Jonathan og bliver tykkkere og tykkere Nu er du jo også et lille nips selv, så hun bliver jo aldrig nogensinde sumo-stor, men lidt hvalpefedt skulle være realistisk!

Knus og kram

Rosa

Anmeld

1. marts 2010

Pige2009

Hvor er det bare dejligt at høre Det er nu rarest at have en læge, man føler man kan stole på og som er kompetent, da man altid er på stikkerne, når det kommer til vores skønne guldklumper.

Det er også dejligt, du nu kan få lidt føde i den lille mus. Rigtig god bedring med hende.

Knus Linda

Anmeld

1. marts 2010

Corn

ej altså... Læger skal lytte til mødrene... Mødrene kender self deres børn bedst...

Godt du kom til en anden...

Anmeld

1. marts 2010

Mumto3

Godt du fik en ny læge ind over!!!!

Du skriver at hun ikke rigtig vil tage noget væske til sig. Har du prøvet at give hende lidt lun modermælkserstatning i kop eller sutflaske? Selvom hun for længst er holdt op med den slags ting, så synes jeg det er noget andet når de er syge og afkræftede, og ofte vil de rigtig gerne tage det, også selvom det er længe siden de har fået.

Min egen datter er næsten 2 år, og selvom det er mang mange måneder siden hun fik flaske, så har jeg en sutflaske stående, og når/hvis hun blvier syg, så får hun varm sødmælk i den. Det lapper hun som regel i sig.

God bedring

Anmeld

1. marts 2010

N&J

Jeg havde slet ikke set at hun var syg, men kan godt forstå at du var bekymret og har snakket med en anden læge, selvom du sikkert har fået tonsvis af gode råd, så vil jeg lige fortælle hvad Nikita fik da hun var meget syg og intet ville spise (hun tabte sig også omkring 1-1½ kg) hun fik is (trefarvet - det ville hun gerne spise lidt af) og ja mme fik jeg også en smule af i hende, men jeg prøvede med nudler (det elsker hun nemlig) kartoffelmos og så yogurt, der er sådan en 4 pak, større end danon, der er lidt sød, men den spiste hun også lidt af.. 

Håber snart hun bliver rask, så hun kan begynde at tage lidt på igen..

God bedring

Anmeld

1. marts 2010

SaNiNa

Hvor er det skøn at høre at den nye læge tager jer alvorlig. vi har slet lidt problemer med at Nicklas ikke tager nok på og er nu videre hos en børnelæge. men heldigvis har vores egen læge altid taget os seriøst når vi ar henvendt os til ham.

Håber hun når at blive så frisk at i ikke skal indlægges... i har alle sammen nok bedst af at være hjemme i vante omgivelser til at starte med og hvis det nu går helt galt så kan de jo heldigvis hjælpe på syghuset.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.