Så Har vi været hos den nye læge.. Og ja der var grund til bekymring.. Aya har tabt sig godt og vel 1 kg. og vejer nu i en alder af 14 mdr. 8,2 kg. Den nye læge tog os heldigvis alvorligt, og gav da også et lille skulderklap, da jeg brød fuldstændig grædende sammen inde ved ham. Han mente at der ville være grundlag for en indlæggelse, men så helst at vi lige så tiden an i et par dage herhjemme og se om hun ikke begyndte at spise lidt mere. Under indlæggelsen ville de alligevel lige observere i et par dage, så vi blev hurtigt enige om at Aya har bedst af at være herhjemme i vante omgivelser, hvor hun føler sig tryg.. Så planen er nu at jeg prøver at få mad i Aya herhjemme, og hvis det bliver værre skal jeg ringe med det samme, og vi bliver indlagt. Under alle omstændigheder ville han gerne snakke med mig sidst på ugen ang. hvordan det går med hende.. Selvom det går bedre.
Status på Aya idag: Hun er heldigvis blevet lidt mere frisk, og har lidt overskud til at lege kortvarigt inden hun bliver sløv igen. Derudover har hun spist en kiks og en smule yoghurt og en bid bolle.. Allerede der er det mere end hvad jeg har kunne få i hende den sidste tid på dagsbasis. Af væske er det stadig småt, men får dog en smule i hende.. Alt i alt, så har hun det en smule bedre idag..
Hold op hvor var det en lettelse at komme til den nye læge, og rent faktisk blive hørt og blive taget alvorligt..
Knus fra Sara
Anmeld