En chokerende dag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

379 visninger
8 svar
0 synes godt om
1. marts 2010

lion

Sikke en dag d. 27 feb 2010 har været for mig og min lille familie.

Kl. 12.27 Blev min søn født på min søsters badeværelset, da han kom lidt før end jeg havde regnet med. Men lidt svært at tage på sygehuset når der kun lige var 5 min i mellem veerne og ingen pressetrang heller.

kl. 18. Kom familien så på besøg. Blandt de besøgene var min far og det er en stor ting.  Han var ikk på sygehuset da jeg født Cassandra 3 aug. og det var engang i sep. at han holdte hende for første gang. Denne gang kom han den dag jeg havde født og han HOLDTE ham, utroligt. Det samme gjorde min stedfar. Det er lige før det var mere chokerende at de 2 holdte Julius end at jeg fødte på min søsters wc.

Heldigvis skete der ikk noget.

Jacob tog lige hjem for at hente tøj til mig, da det andet jo var blodigt så at sige og tage bad. På vej hen til mig på sygehuset kører den bus han er med galt.  Fordi buschaufføren snakkede i telefon. (Idiot) han kørte ind i en pæl eller noget på vejen. Men Jacob måtte jo så vente på politiet fordi han jo var vidne, nu hvor han var i bussen.

Men d. 27 feb 2010 har så været en meget specielt dag i min familie, en vi nok ikk vil glemme.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2010

Karo

Hold da op en dag i havde

Nej, den glemmer i nok ikke lige sådan. Men sikken en historie Julius kan få når han bliver ældre og han vil høre om den dag han blev født.

Du er en stærk kvinde Helene, sådan at føde på din søsters badeværelse. Hatten af for dig Jeg bøjer mig dybt i støvet af respekt for dig.

Dejligt at Julius klarede turen ud, trods den ikke så traditionelle fødsel.

Katja

Anmeld

1. marts 2010

JustAnotherName

Ajj, det er bare en vild beretning.
Og fedt at både din far og stedfar mødte frem denne gang og holdte lille Julius.

Jeg gad dog godt høre mere detaljeret om fødslen....
Hvor lang tid tog det - fik du bare LIGE PLUDSELIG pressetrang, og så ....var han der bare? Tog din søster imod, eller klarede du bare det hele selv? Ambulancen nåede jo ikke frem før han var født, gjorde den? Hvad med navlestreng osv,  blev det ordnet i ambulancen af dem eller?

Jeg synes det er for sindsygt, at han endte med at melde sin ankomst på din søsters badeværelse. Hehe.

Hvis I engang skal have én mere, så må du sku afsted i GOD TID, Helene

Men hvor er du bare for sej, sådan at klare din fødsel på mosters badeværlse.
Du skulle slet ikke syes eller noget, da I kom på sygehuset ??

Jeg er MEGA nysgerrig for at høre om det hele. Det er jo en lidt anderledes fødselsberetning du har, kan man vist roligt sige. Hehe.

Kh. Katrine og pigerne.

Anmeld

1. marts 2010

TbCp

Ajj, det er bare en vild beretning.
Og fedt at både din far og stedfar mødte frem denne gang og holdte lille Julius.

Jeg gad dog godt høre mere detaljeret om fødslen....
Hvor lang tid tog det - fik du bare LIGE PLUDSELIG pressetrang, og så ....var han der bare? Tog din søster imod, eller klarede du bare det hele selv? Ambulancen nåede jo ikke frem før han var født, gjorde den? Hvad med navlestreng osv,  blev det ordnet i ambulancen af dem eller?

Jeg synes det er for sindsygt, at han endte med at melde sin ankomst på din søsters badeværelse. Hehe.

Hvis I engang skal have én mere, så må du sku afsted i GOD TID, Helene

Men hvor er du bare for sej, sådan at klare din fødsel på mosters badeværlse.
Du skulle slet ikke syes eller noget, da I kom på sygehuset ??

Jeg er MEGA nysgerrig for at høre om det hele. Det er jo en lidt anderledes fødselsberetning du har, kan man vist roligt sige. Hehe.

Kh. Katrine og pigerne.

Har lige læst hendes vildt spændende fb under fødselsberetninger herinde

Anmeld

1. marts 2010

JustAnotherName

TbCp skriver:

Har lige læst hendes vildt spændende fb under fødselsberetninger herinde

Arhhh, det vil jeg da også lige gøre så   

Anmeld

1. marts 2010

Bondepigen

lion skriver:

Sikke en dag d. 27 feb 2010 har været for mig og min lille familie.

Kl. 12.27 Blev min søn født på min søsters badeværelset, da han kom lidt før end jeg havde regnet med. Men lidt svært at tage på sygehuset når der kun lige var 5 min i mellem veerne og ingen pressetrang heller.

kl. 18. Kom familien så på besøg. Blandt de besøgene var min far og det er en stor ting.  Han var ikk på sygehuset da jeg født Cassandra 3 aug. og det var engang i sep. at han holdte hende for første gang. Denne gang kom han den dag jeg havde født og han HOLDTE ham, utroligt. Det samme gjorde min stedfar. Det er lige før det var mere chokerende at de 2 holdte Julius end at jeg fødte på min søsters wc.

Heldigvis skete der ikk noget.

Jacob tog lige hjem for at hente tøj til mig, da det andet jo var blodigt så at sige og tage bad. På vej hen til mig på sygehuset kører den bus han er med galt.  Fordi buschaufføren snakkede i telefon. (Idiot) han kørte ind i en pæl eller noget på vejen. Men Jacob måtte jo så vente på politiet fordi han jo var vidne, nu hvor han var i bussen.

Men d. 27 feb 2010 har så været en meget specielt dag i min familie, en vi nok ikk vil glemme.

Ej Tillykke Helene!!!!!

Så går du bare lige hen og føder, når jeg ikke er hjemme hos computeren. Du er vist en modig kvinde, når du går og venter så længe. Dejligt at det gik godt!

Det har da været en meget speciel dag på mange måder. Kan godt forstå det ikke lige er en I glemmer!!!

Hjertelig tillykke endnu engang med lille Julius!!!!

Anmeld

1. marts 2010

anna-jonas

Det må have været en så vild og chokerende oplevelse.......................wauw! Men med et super resultat..............

Anmeld

2. marts 2010

Barbamama

Hold da op for en dag!!!! Det lyder da helt vildt!Godt der ikke skete noget med ham....

Og endnu engang tillykke med din smukke søn. Det er da bare sejt at han kom til verden på den måde. Flot klaret

Anmeld

3. marts 2010

lion

Mange tak alle sammen.

Ja næsten gang tager jeg på sygehuset med det samme jeg får ondt, bare for at være sikker. Ja det var noget af en dag, og jeg glemmer den sjovt nok ikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.