God tip! Super lækre produkt!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.167 visninger
10 svar
0 synes godt om
1. marts 2010

sanne81

Hej,

Ville bare lige gøre jer opmærksomme på en super lækker kørepose jeg har købt til min lille pige på 2 måneder! Det hedder en Lodger Bunker. Den er officielt kun til brug i klapvognen men jeg bruger den nu også i barnevognen i sted for en dyne eller voksipose. Jeg syntes en voksipose var for dyrt og også noget kedeligt i det. En veninde havde en lodger bunker og jeg blev med det samme forelsket i den. Jeg har en i aubergine farve. Den er super sød med blomster og delige farver. Man kan bruger den hele året rundt da den har 2 lager. Jeg rbuegr nu begge med dette kolde vejr. Min mand er også helt vildt med en da vi ikke skal pakke hende helt ind i masse af tøj. Bare en elefanthue og et par uld strømper og så er hun klar til en lur. Hun er delig varm når hun kommer op igen. der står at man kan bruge intil barnet er omkring 3 år så det synes jeg er meget fint. Den koster 849,- kr på

www.babyunik.dk

Er også rigtig glad for at den er lavet af fleece. Det er jo åndbart og det giver mig lidt mere ro når hun sover ude og jeg ikke kan holde øje med hende om hun får dynen over sig.

Overvejer nu også at købe en lodger shelter. Det ser nu også meget smart ud. Den kan man vist bruge som slynge og samtidig som autostol kørepose...smart! Er der nogen der har erfaring med den???

Hilsen sanne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2010

Pige2009

Sikke nogle smarte og lækre poser. Jeg købte en Voksipose til min datter, og det jeg synes der er smart ved dem er bærepladen, så jeg også bruger den som lift.

Det ser ikke ud til at Lodger Bunker har det. Eller tager jeg fejl?

K.h. Linda

Anmeld

1. marts 2010

sanne81

Nej det er rigtig...bunkeren har ingen plade. Jeg havde en voksipose til min søn som jeg gav næsten 2000 kr for!!! Og så kommer jo plade til...jeg syntes det var ufatteligt dyrt,,Det er jo dyrt nok i forvejen med barnevogn, klapvogn osv. Udover det var vi ikke rigtig glad for voksipose...min søn skulle jo stadig pakkes meget ind og speciel min mand var træt af det. Da jeg fandt bunkeren solgte jeg vores voksi pose og købt bunkeren. Og vi er begge rigtig glad for at vi gjørde det!! Savner slet ikke pladen.

Bunkeren ser smart ud, er super lækre i fleece materiel og den er delig varm. Udover det er min datter en rigtig tryghedsnarkoman og hun sover nu også om natten in den...uden inderdelen og kun med en natdragt uden body på da den ellers bliver for varmt...men GUD hvor var vi glad efter MANGE natter uden søvn. Det var som om et mirakel var sket. Vi puttede hende i bunkeren og hun sov 7 timer i træk! Og det har hun gjørt lige siden! TAK lodger siger jeg bare!! hahaha.

Anmeld

1. marts 2010

sanne81

Forresten....så lige at der er flere bunkeren på tilbud lige nu på www.babyunik.dk....

Det r jo altid deligt at kunne spare lidt penge :-)

Anmeld

1. marts 2010

Sara.

sanne81 skriver:

Nej det er rigtig...bunkeren har ingen plade. Jeg havde en voksipose til min søn som jeg gav næsten 2000 kr for!!! Og så kommer jo plade til...jeg syntes det var ufatteligt dyrt,,Det er jo dyrt nok i forvejen med barnevogn, klapvogn osv. Udover det var vi ikke rigtig glad for voksipose...min søn skulle jo stadig pakkes meget ind og speciel min mand var træt af det. Da jeg fandt bunkeren solgte jeg vores voksi pose og købt bunkeren. Og vi er begge rigtig glad for at vi gjørde det!! Savner slet ikke pladen.

Bunkeren ser smart ud, er super lækre i fleece materiel og den er delig varm. Udover det er min datter en rigtig tryghedsnarkoman og hun sover nu også om natten in den...uden inderdelen og kun med en natdragt uden body på da den ellers bliver for varmt...men GUD hvor var vi glad efter MANGE natter uden søvn. Det var som om et mirakel var sket. Vi puttede hende i bunkeren og hun sov 7 timer i træk! Og det har hun gjørt lige siden! TAK lodger siger jeg bare!! hahaha.

Ihhh jeg synes godt nok den ser dejlig ud!!!

Kan inderdelen godt lukkes uden yderdelen? og er det velcro, spænde eller hvad er det?

Hvordan er den med str? kan den spændens ind og passe et helt lille barn eller er den i samme str hele tiden?

kan den være i en lift?

Mvh Sara (som har en voksi pose til pigen på 2½, men den er ved at være godt slidt... og venter barn nr 2 med termin d.26 marts)

Anmeld

1. marts 2010

sanne81

Ihhh jeg synes godt nok den ser dejlig ud!!!

Kan inderdelen godt lukkes uden yderdelen? og er det velcro, spænde eller hvad er det?

Hvordan er den med str? kan den spændens ind og passe et helt lille barn eller er den i samme str hele tiden?

kan den være i en lift?

Mvh Sara (som har en voksi pose til pigen på 2½, men den er ved at være godt slidt... og venter barn nr 2 med termin d.26 marts)

Hej Sara,

Inderdelen kan ikke lukkes med velcro eller lignede men synes nu heller ikke det er nødvendigt. Når man lukker for yderdelen (som lykkes med velcro...sidder godt fast) sidder inderdelen egentlig også meget godt fast.

Min pige på 2 måneder ligger i den nu og ja hun kan jo vokse i den men man kan lave en rigtig fun hue med den så at den passer hende også meget godt. Skal nok lige præve at sætte et billede ind. Ja, den kan sagtens være i en lift. Men så er den altså også fyldt op :-). Jeg bruger den nu også i en lift og det går lige....men til barnevognen senere er den helt perfekt!!! Jeg synes det er den bedste køb jeg har gjørt...skulle have vist det til min søn i sin tid.

Anmeld

1. marts 2010

sanne81

Kan du se billedet???

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. marts 2010

sanne81

Ja! Det lykkedes vist...du kan se trådene...dem kan man spændes ind så man kan lave en hue ...den kan lave endnu mindre en jeg har gjørt der...

Anmeld

1. marts 2010

sanne81

Her kan du se min venindes helt nyfødte søn!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. marts 2010

Pige2009

Jeg var så heldig at finde min Voksi Aktiv i et køtilbud til 1400 kr.  Den er i uld, så Laura har kun en tynd jakke og hue på, og hun har sovet ude i den hver dag med ned til 8 graders frost

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.