Ihhh jeg synes godt nok den ser dejlig ud!!!
Kan inderdelen godt lukkes uden yderdelen? og er det velcro, spænde eller hvad er det?
Hvordan er den med str? kan den spændens ind og passe et helt lille barn eller er den i samme str hele tiden?
kan den være i en lift?
Mvh Sara (som har en voksi pose til pigen på 2½, men den er ved at være godt slidt... og venter barn nr 2 med termin d.26 marts)
Hej Sara,
Inderdelen kan ikke lukkes med velcro eller lignede men synes nu heller ikke det er nødvendigt. Når man lukker for yderdelen (som lykkes med velcro...sidder godt fast) sidder inderdelen egentlig også meget godt fast.
Min pige på 2 måneder ligger i den nu og ja hun kan jo vokse i den men man kan lave en rigtig fun hue med den så at den passer hende også meget godt. Skal nok lige præve at sætte et billede ind. Ja, den kan sagtens være i en lift. Men så er den altså også fyldt op :-). Jeg bruger den nu også i en lift og det går lige....men til barnevognen senere er den helt perfekt!!! Jeg synes det er den bedste køb jeg har gjørt...skulle have vist det til min søn i sin tid.
Anmeld