Lykkelig :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

294 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. marts 2010

Mariekjellerup

Hej alle skønne tøser.

Så er mig og min kæreste lige kommet hjem fra banken.

Vi har købt en ny bil en audi A6 den store model så vi har plads til det hele når det kommer så vi skulle snakke om lån og hvor meget vi havde når barnet kommer, så havde vores bank dame sat udgifterne til når barnet er kommet altså børnepasning ca 25000 om året og lånet til bilen osv. så tog vi udgangspunkt i at jeg skulle på kontakt hjælp i barsel hvis jeg ikke kan komme på dagpenge. også har vi 12.700 til mad og diverse ting når alt er betalt. er så lykkelig, troede ikke helt vi havde så mange penge, så nu kan jeg slappe lidt af, bare så dejlig. ville lige af med det, går på en lyserød sky her på min fridag

Knus marie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2010

Honningblomst

Dejligt.... det skulle I nok også kunne klare det for...siger man ikke 5.500kr pr voksen og 2500kr pr. barn eller sådan noget?

Knus Eva og tillykke med bilen..

Anmeld

1. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det lyder da bare super skønt!

Anmeld

1. marts 2010

Mariekjellerup

Jo kan godt ske det er der omkring. men det skal vi nok kunne klare, bare dejligt at få afvide at vi har råd til det hele, bare skønt..

Anmeld

1. marts 2010

Pige2009

Det er da bare skønt at få sådan en melding. Økonomi er ofte et tema der tynger mange

K.h. Linda

Anmeld

1. marts 2010

Miamaja

Dejligt, men er der saa ogsaa raad til smogerne

Anmeld

1. marts 2010

Mariekjellerup

Baagøe skriver:

Det er da bare skønt at få sådan en melding. Økonomi er ofte et tema der tynger mange

K.h. Linda

Ja det er bare rigtig skønt

Det betyder rigtig meget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.