Ja nu er jeg så tilbage i denne gruppe efter min 2 missed abortion i træk. 
I fredags (uge 10) begyndte jeg at bløde lidt gammelt blød, og tog til lægen som fik en tid til mig til scanning på kolding sygehus om eftermiddagen. Min værste frygt blev til virkelighed da scanningen viste at fosteret var gået til, til trods for hjerteblink i uge 6.
Jeg har her i weekenden fået en medisink abort og har det okay efter omstændighederne.
Jeg havde igår besøg af mine forældre og da jeg fortalte dem om forløbet kom min søn på 3½ år ind i stuen. Han sagde "Mor hvorfor græder du"? Jeg svarede: "Viktor jeg græder fordi at lægerne på sygehuset kunne se at der alligevel ikke var nogen baby i maven"
(Jeg havde fortalt ham det fordi han efter vi havde læst en børnebog om en pige der blev storesøster spurgte "Mor har du også en baby i maven"?)
Viktor sagde "Mor nu skal jeg trøste dig" Han kravlede op i sofaen tørrede mine tåre væk og sagde "Mor jeg er også ked af at babyen er væk, men der skal nok komme en ny".... og kyssede mig på munden.
Jeg kiggede på mine forældre som nu også sad med tåre i øjnene.
Hvor er jeg bare stolt af min lille søn som er så følsom og empatisk, tænk at en 3½ årig krudtugle kan sætte ord på sine egne følelser, jeg bliver helt rørt igen.
Min kæreste spurgte i fredags om jeg synes det var det værd at udsætte mig selv for det her igen, når han kunne se hvor hårdt det er for mig både fysisk og psykisk,og nu har Viktor givet mig svaret. For alt der her vi går igennem er kun en dråbe i havet i forhold til hvad vi får igen. og hvis jeg kan få sådan en dejlig unge mere er det det hele værd.
Så når min krop er normal igen og min kæreste og jeg føler os klar så giver vi det et forsøg mere. Så til alle i tøser herinde "Mist ikke modet, det er ventetiden, alle bekymringer og tåre værd!"
Hilsen Herlin
(Som snart gør comeback på denne side
Anmeld