Laaaang historie.... 
Jeg var i hundeskoven med min hund, vi møder en mand med sine 4 golden retrivere. Vi går til hundetræningen med manden, han har 2 hanner, 1 tæve og en hvalp med. Hvalpen går vi til træningen med.
Alle hundene leger og det ser ud til at gå godt. Især de to hvalpe finder sammen (altså min hvalp, og hans hvalp). Pludselig uden forvarsel flyver hans tæve i kødet på min hvalp.
Umiddelbart ser det ud til at der ikke er sket noget. Dagen efter vågner vi dog op til en hvalp med et noget betændt øje. Jeg tager hende til dyrlæge, hun har fået en rids i hornhinden, heldigvis bare en lille en, som kan kureres med lidt salve.
Jeg ringer til ejeren af den anden hund, for at fortælle ham hvad der er sket, og for at få ham til at betale dyrlægeregningen. Han virker rar, og siger at det er intet problem, han skal nok betale.
Vi mødes til hundetræningen 2 uger efter, han er vendt 180 grader. Han mener ikke det er hans hund der har lavet skaden, han mener min hund har fået en gren i øjet????
Egentlig er jeg ligeglad med hans penge, jeg synes bare hans måde at tackle det her på, er meget lavt. Han har på intet tidspunkt spurgt til min hund. Han har på intet tidspunkt undskyldt. Reglen er jo, at han ikke må have en aggressiv hund løs, hverken i hundeskoven eller andre steder for den sags skyld!
Øv hvor er jeg bare ked af, og vred over at den mand ikke kan/vil stå ved sit ansvar. 
Anmeld