Auto stol 0-10kg sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
740 visninger
10 svar
0 synes godt om
28. februar 2010

millesofie

Hej jeg har denne autostol til salg

den er fin og kommer fra hjem uden røg og dyr

den har ikke været udefor uheld og andet, den frem står flot og i pæn stand har kun en enkel skramme som kan ses på billedet

kan afhentes i asnæs, kastrup eller nørrebro efter aftale KOM MED ET BUD

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2010

millesofie

Kom med et bud

jeg havde først tænkt at sælge den for 200 men ved ikke om det er alt for billigt eller hvad... det fejler intet jeg vil bare af med den da jeg har 2

Anmeld

5. marts 2010

dorthemus

millesofie skriver:

Hej jeg har denne autostol til salg

den er fin og kommer fra hjem uden røg og dyr

den har ikke været udefor uheld og andet, den frem står flot og i pæn stand har kun en enkel skramme som kan ses på billedet

kan afhentes i asnæs, kastrup eller nørrebro efter aftale KOM MED ET BUD

Jeg ved INTET om autostole (har ikke bil)...kan den bruges af en nyfødt og hvor længe osv. osv.???

Anmeld

7. marts 2010

millesofie

dorthemus skriver:

Jeg ved INTET om autostole (har ikke bil)...kan den bruges af en nyfødt og hvor længe osv. osv.???

der er indsats i til nyfødt

sundhedsstyrelsen andbefaler at en nyfødt kun skal opholde sig i autostolen i 20 min og max 45 ad gangen

men skal man på ferie kan den lille sagens ligge der længere, jeg havde min den lille, kun 14 dage gammel i den 1½ time hen til juleaften og hun lå fint, jeg sørgede bare for at hun var mæt og tilfreds inden vi kørte

Anmeld

7. marts 2010

dorthemus

millesofie skriver:

der er indsats i til nyfødt

sundhedsstyrelsen andbefaler at en nyfødt kun skal opholde sig i autostolen i 20 min og max 45 ad gangen

men skal man på ferie kan den lille sagens ligge der længere, jeg havde min den lille, kun 14 dage gammel i den 1½ time hen til juleaften og hun lå fint, jeg sørgede bare for at hun var mæt og tilfreds inden vi kørte

Hvor længe kan barnet så bruge den?

Anmeld

7. marts 2010

millesofie

hov glemte hvor længe

auto stolen kan bruges frem til barnet vejer ca 10-13 kg og det svare ca til 15 måneder

den næste stol man kan købe hedder så fra 9 kg af

Anmeld

7. marts 2010

dorthemus

millesofie skriver:

hov glemte hvor længe

auto stolen kan bruges frem til barnet vejer ca 10-13 kg og det svare ca til 15 måneder

den næste stol man kan købe hedder så fra 9 kg af

Jamen jeg er interesseret...jeg har ikke bil, men jeg er alene så det ville jo være rarest at kunne tage hende med mig når jeg er ude og køre med nogen

Jeg vil gerne give de 200 kr. du nævnte

Anmeld

21. marts 2010

millesofie

dorthemus skriver:

Jamen jeg er interesseret...jeg har ikke bil, men jeg er alene så det ville jo være rarest at kunne tage hende med mig når jeg er ude og køre med nogen

Jeg vil gerne give de 200 kr. du nævnte

det synes jeg er i orden..

hvor bor du ? jeg kommer mod kbh en gang om ugen

Anmeld

21. marts 2010

dorthemus

millesofie skriver:

det synes jeg er i orden..

hvor bor du ? jeg kommer mod kbh en gang om ugen

Super! jeg går på barsel om en uge så er jeg mere fleksibel...hvilke dage er du i Kbh?

Anmeld

22. marts 2010

millesofie

dorthemus skriver:

Super! jeg går på barsel om en uge så er jeg mere fleksibel...hvilke dage er du i Kbh?

det er lidt forskelligt men jeg skal der til idag så næste gang bliver næste torsdag og så igen mandagen lige efter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.