Dum.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

886 visninger
10 svar
0 synes godt om
28. februar 2010

Alína Hólm

Vidste i godt, at kanal4, klipper ALT fra som har noget posetivt omkring hvad de unge mødre gøre. På kanal4?.. Især når der er så mange der tror de er de værste mødre i verden??

nu melder jeg mig vertfald ikke til det!

ALLE gør fejl.. deres fejl bliver jo bare MAXIMERET!?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2010

Cris

Så ville der ikke være nogle, som ville set det. Det er success med de unge mødre. hvis de viser, hvor godt de klare det hele, ville mange miste interesse. Og reality TV er reality TV... Men de må være søde nok med dem, for der mange som har været med i flere år... Men self. kan de ikke lave det hele forkert, det er jo logisk! Et eller andet sted ved man, at nogle tilfælde er bare alt for ekstreme. Og det er bare TV showbizz

Anmeld

28. februar 2010

LRJ

anikaingibjorg skriver:

Vidste i godt, at kanal4, klipper ALT fra som har noget posetivt omkring hvad de unge mødre gøre. På kanal4?.. Især når der er så mange der tror de er de værste mødre i verden??

nu melder jeg mig vertfald ikke til det!

ALLE gør fejl.. deres fejl bliver jo bare MAXIMERET!?

Ja jeg vidste det godt...

Min x's rigtig gode veninde var med i programmet, og hun er virkelig en god mor Ikke på tv, men det de viste på tv var bare at hun var ekstrem dårlig mor, og der er mange der har kommenteret hendes måde at være mor på ud fra det.. men hun er slet IKKE sådan som de "udstiller" hende..

Anmeld

28. februar 2010

Mutti2

Det er højst sandsynligt sådan det foregår!!!

Men et eller andet sted ville jeg da meget hellere sidde og se på en flok unge  mødre der klarer det hele helt fantastisk!!!!

Synes mange af de ting vi ser i programmerne er skræmmende!! Og selvfølgelig har vi ret til et dømme!! Hvis ikke man kan klare at vi har vores mening om det, skal man ikke melde sig til sådan noget!!

Men kan rigtigt godt forstå at du ikke vil være med i det program

Anmeld

28. februar 2010

ekzunz

Milla-Victoria's mor skriver:

Det er højst sandsynligt sådan det foregår!!!

Men et eller andet sted ville jeg da meget hellere sidde og se på en flok unge  mødre der klarer det hele helt fantastisk!!!!

Synes mange af de ting vi ser i programmerne er skræmmende!! Og selvfølgelig har vi ret til et dømme!! Hvis ikke man kan klare at vi har vores mening om det, skal man ikke melde sig til sådan noget!!

Men kan rigtigt godt forstå at du ikke vil være med i det program

Men vile du nu også det?? Gide se et program hvor unge mødre klarer sig strålende? Når man som mor klarer sig strålende, så er det jo ikke noget specielt. Så gør man som langt de fleste mødre gør hver dag, som du og jeg gør hver dag - og det tror jeg faktisk ikke  der er ret mange der gad glo på i længden. Det ville jo bare være helt almindelig hverdag - ikke særligt spændende

Man skal vist altid tænke sig rigtigt godt om inden man melder sig til den slags - hvis de skal have seere, så skal der jo være en eller anden form for drama - og hvis man ikke leverer det, så kan man jo altid klippe sig frem til det....

Anmeld

28. februar 2010

Alína Hólm

Znuzke skriver:

Men vile du nu også det?? Gide se et program hvor unge mødre klarer sig strålende? Når man som mor klarer sig strålende, så er det jo ikke noget specielt. Så gør man som langt de fleste mødre gør hver dag, som du og jeg gør hver dag - og det tror jeg faktisk ikke  der er ret mange der gad glo på i længden. Det ville jo bare være helt almindelig hverdag - ikke særligt spændende

Man skal vist altid tænke sig rigtigt godt om inden man melder sig til den slags - hvis de skal have seere, så skal der jo være en eller anden form for drama - og hvis man ikke leverer det, så kan man jo altid klippe sig frem til det....

det er rigtig nok

Anmeld

28. februar 2010

Mutti2

Znuzke skriver:

Hehe,.... du har ret i at der skal drama til for at det er spændende

Men ja det ville jeg faktisk!! Synes alt for ofte at der bliver talt om "unge mødre, som dårlige mødre!"

Ville så hellere se et program om "modne mødre" der klumre i det

(Dermed bestemt ikke ment at hverken unge eller andre mødre ikke er gode mødre!! Det var bestemt ikke en generalisering &nbsp

Anmeld

28. februar 2010

feb.2010

Selvfølelig klipper de i det så det giver godt tv, ellers ville de jo være dumme

Men de fortæller ikke nogen af pigerne hvad de skal gøre, så det kan godt være at de situationer de klare godt bliver klippet fra, men sys stadig at nogle (mange) af de fuck-up's de laver er meget slemme og (helt ærligt) til grin..

Anmeld

1. marts 2010

Ansemusen

At de klipper alt godt fra synes jeg nu ikke passer helt! Helt klart at de viser mest negativt og ting man kan rystepå hovedet af og grine af!! Men indimellem viser de også også nogle positive ting og at nogle af pigerne siger eller gør noget ganske fornuftigt. Men er enig i at hovedparten af det de viser er negativt! Dog kan pigerne jo ikke løbe fra de komplet latterlige udsagn de indimellem kommer med eller de uovervejede ting de gør, så som at Malou Stella flytter til København til sin to uger 'gamle' kæreste og siger at hun ALDRIG tager tilbage til jylland igen, i hvert fald ikke før hendes mor bliver gammel og skal passes. Sådan noget ER jo bare dumt og pisse underholdende!! Elsker DUM

Anmeld

1. marts 2010

Vial

Ja, og i næste afsnit er Malou Stella hjemme i Jylland igen - hos ekskæresten! Dét er sgu ren underholdning. Udover at drengen må være snotforvirret og er taget ud af dagplejen :-( Hende den nye med nedbrændt lejlighed har der da ikke været noget negativt om. Det skulle da lige være de der frygtelige hårtjavser hun putter i håret, når hun skal til jobsamtale og vil se godt ud. Det gør hende jo ikke til en dårlig mor. Hun er da sej - i hvert fald, hvad vi har set indtil videre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.