jagten på drømme kvinden.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.401 visninger
20 svar
0 synes godt om
28. februar 2010

Unalisa

ser i den program?  Hvem tror I Andy vælger, Tessa eller Bevin??

jeg tror Tessa bliver hans kone,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2010

4kløver

hun er der ikke mere.. dem jeg har set kunne jeg godt lig hende der var lære og hvor hendes tante kom.. vis det siger dig noget

Anmeld

28. februar 2010

Tina2

Tessa er da stadig med, ikk?? Han har haft noget specielt for hende gennem hele programmet, så tror også det bli'r hende....

Anmeld

28. februar 2010

grinbidderen

kan slet ikke huske hvilken program det er på det kommet?? og er det der stadigvæk

Anmeld

28. februar 2010

Vial

Jeg så det for første gang sidste søndag. Der var der tre piger, og en blev sendt hjem.

Jeg gad da ikke giftes med en fyr, der lige skulle prøvekøre x antal damer først  De kom jo alle med op på værelset. Nok naivt at tro, at de spillede ludo hele natten.

Hvis man er i tvivl om, hvem man vil have, så er det nok ikke det rigtige.

Det program er KUN underholdning intet med kærlighed - efter min mening.

Anmeld

1. marts 2010

Ansemusen

Jeg synes egentlig det er et ganske forfærdeligt program  Specielt introen hvor de præsenterer Hr. Officer og Løjtnant Andy Balwin! Men alligevel har jeg set det de sidste par gange og bliver nu nødt til at se hvem han vælger. Håber han vælger Tessa! Hun virker smadder sød og velafbalanceret - så forstår egentlig ikke hvad en kvinde som hende laver i sådan et program! Tænk at kysse med en rundemand, føj!!!

Anmeld

1. marts 2010

Tina2

Ja, jeg forstår SLET heller ikke man melder sig til sådan et program.... Hverken ham eller alle pigerne.... Det er SÅ amerikansk.... Lidt som "for love or money", hvor der jo bare var penge med i det også.....

Troede egentlig det var sidste afsnit idag, men kan se der er to tilbage endnu.... Synes godt nok han virker enormt forelsket i Bevin, så nu kan jeg da komme helt i tvivl om jeg stadig tror det bliver Tessa......

Anmeld

1. marts 2010

Bamseboet :D

Det er jo ingen hemmelighed at Tessa "vinder" !!

Anmeld

1. marts 2010

Unalisa

Bamseboet :D skriver:

Det er jo ingen hemmelighed at Tessa "vinder" !!

ejj har du set slutning eller hva??? jeg er meget spændt på hvem han vælge, lige nu er han jo meget forvirret og ved ikke hvem han skal vælge- hans famile er da gså vil med begge kvinder(men mest Bevin tror jeg,...

jeg har set fra starten af  25 kvinder

Anmeld

1. marts 2010

Unalisa

4kløver skriver:

hun er der ikke mere.. dem jeg har set kunne jeg godt lig hende der var lære og hvor hendes tante kom.. vis det siger dig noget

hihi ja... du mener Amber, hun var meget sød men desværre for ung, som han sagde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.