Børn med grøn stær

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.420 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. februar 2010

4kløver

Jeg sad og tænkte om der var nogen som jeg har et barn som er født med grøn stær

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2010

anna-jonas

Nej, men vi har en lille pige med nystagmus, og er tilknyttet synscenter Refnæs, da hun er svagtseende.

Anmeld

28. februar 2010

4kløver

Anna-jonas skriver:

Nej, men vi har en lille pige med nystagmus, og er tilknyttet synscenter Refnæs, da hun er svagtseende.

Det er vi også. Min søn er nu 12 men fik fjernet  sit øje som 1½år da trykket var så højt.. men kan klare sig godt med det ene syn han har..

Anmeld

28. februar 2010

anna-jonas

Vores Ida, bliver 1 år i morgen...............hun fik nystagmus kort efter hendes 3 mdr's vaccine................så det er muligvis en vaccineskade. Vi har lige været på 1 gangskursus på Refnæs...................det var helt fantastisk at møde andre, med synshandicappede børn.

Har din dreng normalt syn på sit eksisterende øje?

Anmeld

28. februar 2010

4kløver

Anna-jonas skriver:

Vores Ida, bliver 1 år i morgen...............hun fik nystagmus kort efter hendes 3 mdr's vaccine................så det er muligvis en vaccineskade. Vi har lige været på 1 gangskursus på Refnæs...................det var helt fantastisk at møde andre, med synshandicappede børn.

Har din dreng normalt syn på sit eksisterende øje?

ja det har han men det arbejder så meget at han flakker meget med det så han bliver tit træt i øjet.. var også på kursus der over da han var lille og ja det var godt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.