en God seng ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

327 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. februar 2010

LRJ

Hej dejlige Kvinder

vi er jo flyttet i hus nu her, men vi har ingen seng jeg har sovet på vores ene sofa i en uge nu, mens Bo har sovet på en luftmadras..

og nu kan jeg simpelthen IKKE sove på sofaen mere, Jeg får så ondt alle steder af at sove på den, og luftmadrasen kan jeg ikk komme op af

så mit spørgsmål er Hvor kan vi Få en Rigtigt god seng til nogenlunde penge ? (gerne med Elevation)

- Lone 33+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2010

Sisley

Jeg ville købe i Ikea - ved dog ikke om de har elevation, men deres madrasser er super gode og de giver vist 25 års garanti på dem. Ellers er der jo Jysk.

Anmeld

28. februar 2010

SaNiNa

Jeg ville købe i Ikea - ved dog ikke om de har elevation, men deres madrasser er super gode og de giver vist 25 års garanti på dem. Ellers er der jo Jysk.

Det har de, men de kan bare ikke se på nettet. har i hverfald set dem i ikea odense og manden har osse prøvet ligget alle sammen

jeg vil osse sige ikea eller jysk

Anmeld

28. februar 2010

LRJ

Sisley skriver:

sys ikk Jysk havde noget jeg kunne lide da vi var der inde og kigge og Ikea Ligger så langt væk men kunne godt være vi skulle tage derover alligevel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.