Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej allesammen- godt nok lang tid siden!
Har dog fuldt en smule med på sidelinjen, men har bare ikke haft det store overskud til at kommentere indlæg...Men håber at i kan tilgive mig
Milan runder 1 1/2 år den 29 marts..Han er blevet en stor dreng og har det rigtig godt efter han fik lagt dræn i december..Han sagde "hej mor" for første gang i forgårs, og nøøøøj hvor det varmede mit lille hjerteHan går og løber rundt- og det medfører så også en masse knubsMEN det er jo desværre sådan de lærer det...Han har en masse kindtænder på vej så det bringer noget feber og lidt sygdom med sig...Var til vagtlægen senest igår og fik af vide det ene dræn var røget ud igen igen.....Men han har heldigvis ikke fået ml øre betændelse 7-9-13 Også er jeg jo startet på udd og var så heldig at få 12 (den nye skala) i ansigtets muskler på Latin (skriftlig prøve) så der kunne jeg godt lige klappe mig selv på skulderen
Jeg ville have lagt nogen billeder ind af Milan, men har ikke nogen nye på denne computer, men skal nok få det gjort snart....Igen håber i alle har det godt, og er kommet godt igennem den hårde L.... Vinter
Mange knus fra
Anita og Milan
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hej med jer
Dejligt med en update fra jer
Kæmpe tillykke med 12 tallet!!!! Kanon godt gået
Skønt med en update. Lyder til din lille bullerbasse har det godt ....trods drænet er røget ud også. Og TILLYKKE med dit 12 tal, det er dælme flot!
Kh. Katrine + Bianca & Celina.
Hej Anita min kære
Super dejligt at høre fra dig - tænker af og til på hvordan det mon går hos jer, men dejligt at høre at I har det godt
Skide flot at du fik 12 til den eksamen - Dét har du virkelig grund til at være stolt af, men på den anden side så kommer det ikke helt bag på mig at du klarede det flot ;)
Åååh ja det er ved at være nogle store drenge vi har - Synes det er vildt at de snart runder 1½ år. Hvor blir tiden dog af? Men de har bare en fantastisk alder lige nu - Der sker så meget og de kan så meget. Det går bare mere end stærkt!
Du behøver forresten ikke undskylde at du ikke har tid og overskud til at skrive så meget herinde. Det er du bare følger med herinde kan vi godt "nøjes" med hvis blot du gir lyd når du føler lysten og energien til det
Ha det godt min ven - ser frem til at høre fra dig igen.
Apples skriver: Hej allesammen- godt nok lang tid siden! Har dog fuldt en smule med på sidelinjen, men har bare ikke haft det store overskud til at kommentere indlæg...Men håber at i kan tilgive mig Milan runder 1 1/2 år den 29 marts..Han er blevet en stor dreng og har det rigtig godt efter han fik lagt dræn i december..Han sagde "hej mor" for første gang i forgårs, og nøøøøj hvor det varmede mit lille hjerteHan går og løber rundt- og det medfører så også en masse knubsMEN det er jo desværre sådan de lærer det...Han har en masse kindtænder på vej så det bringer noget feber og lidt sygdom med sig...Var til vagtlægen senest igår og fik af vide det ene dræn var røget ud igen igen.....Men han har heldigvis ikke fået ml øre betændelse 7-9-13 Også er jeg jo startet på udd og var så heldig at få 12 (den nye skala) i ansigtets muskler på Latin (skriftlig prøve) så der kunne jeg godt lige klappe mig selv på skulderen Jeg ville have lagt nogen billeder ind af Milan, men har ikke nogen nye på denne computer, men skal nok få det gjort snart....Igen håber i alle har det godt, og er kommet godt igennem den hårde L.... Vinter Mange knus fra Anita og Milan
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128