Bærbar computer.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

831 visninger
17 svar
0 synes godt om
28. februar 2010

Sjl-msl-Mkl

Hvilken computer vil i anbefale at jeg skal købe..?

Gerne en lille smart en, til billige penge. Selvfølgelig ny..

Håber der er nogen der kan hjælpe.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2010

LRJ

DatterMalou skriver:

Næsten alle bærbare der er på markedet i dag er mega gode så det er lidt svært, men jeg råder altid dem der spørger mig om hvilken de skal købe, til at købe en HP et eller andet (selvom jeg aldrig selv kunne finde på at købe den), da det er rigtigt god computer der os er god til at holde på strøm, den kan holde til at børn leger med tasterturet og sådan.. Skærmkortet i dem er os rigtige gode, og der er gode til at se film, spille og sådan på - Bare IKKE køb en HP i bilka

Anmeld

28. februar 2010

Sjl-msl-Mkl

Okay tak. Hvorfor ville du ikke selv købe en HP?

Anmeld

28. februar 2010

LRJ

DatterMalou skriver:

Okay tak. Hvorfor ville du ikke selv købe en HP?

Fordi min helt nye bærbare, lige pludseligt begyndte at ryge, og så slukkede jeg den og pludselig var der flammer i den, tog den med ind i bilka og fortalte hva der var sket, og de troede ikk på mig, og så ringede jeg til Hp og snakkede med dem, og det viste sig så at være en fejl i modellen jeg havde købt, fik heldigvis pengene retur af HP, så pga den oplevelse ville jeg ikk have en igen, og så os fordi jeg skal bruge en computer med langt større ram i, ind der er i Hp'er men min kæreste har en Hp og den er Helt fin, han har ikk haft en eneste problem med den siden han købte den

Anmeld

28. februar 2010

Michael healer

DatterMalou skriver:

Hej

Anmeld

28. februar 2010

Michael healer

DatterMalou skriver:

Hej

Anmeld

28. februar 2010

Michael healer

DatterMalou skriver:

Hej

Hvad skal den bruges til ?  f.eks. gode grafik krævende spil, eller bare til surfe og mail ?

Hvis du gerne vil prøve den inden du køber den, så skal du da gå ned i en butik og finde den du gerne vil have.

Du kan da gå ned i Bilka, de har da lidt forskellige , hvor du kan prøve dig frem

Det kommer også an på hvilken windows version du går efter, om det skal være vista eller windows 7 ?

mvh Michael

Anmeld

28. februar 2010

Sisley

Asus og Toshiba skulle være dem med lavest fejlprocent og er så vidt jeg ved billigere end HP. Til gengæld er de ikke lige så lækre designmæssigt som HP. Min bærbare HP er ca. 1,5 år gammel og jge har dog ikke oplevet de store problemer med den (men den kostede også, lad os formulere det sådan). Det eneste ved den jeg ikke har været helt tilfreds med er touch-knapperne.

Anmeld

28. februar 2010

Sofia

Vil anbefale dig en mac - er vildt glad for min. Den har så mange geniale detaljer, og en fantastisk batteri-tid. Men helt billig er den desværre ikke. 

Anmeld

28. februar 2010

Sjl-msl-Mkl

Michael healer skriver:

Hej

Hvad skal den bruges til ?  f.eks. gode grafik krævende spil, eller bare til surfe og mail ?

Hvis du gerne vil prøve den inden du køber den, så skal du da gå ned i en butik og finde den du gerne vil have.

Du kan da gå ned i Bilka, de har da lidt forskellige , hvor du kan prøve dig frem

Det kommer også an på hvilken windows version du går efter, om det skal være vista eller windows 7 ?

mvh Michael

Hej.

Jeg skal ikke spille på den, det eneste jeg skal med den er og gå på nettet og skrive opgaver.

Jeg aner intet om det, ved du noget?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.