Så blev det vores tur

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

305 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. februar 2010

Ida.

til at blive ramt af sygdom. Dog ikke så slemt, som nogle af jer andre - men ligegyldigt i hvilken grad det rammer, så er sygdom da bare noget fanden har skabt!!

Annika har fået falsk strubehoste og hoster og hoster og hoster i ét væk! Hun har sovet hos os i nat, da man jo skal holde sådan en falsk strubehoster under observation...og vi har bare haft vinduet åbent x gange, mens jeg har siddet med hende oprejst - altså stakkels lille pigebarn! Hun tager det nu super min lille , men hun er mildt sagt noget slatten! Feberen siger 38.7 og har set sådan ud i et lille døgn - hun har kun sovet til middag i 20 minutter idag (under konstant hosten) og lige nu sidder hun under sin dyne med alt tøjet på og fryser, mens hun ser tegnefilm - det lille skind

Hjælp med lige med at  for at hun ikke får smittet lillesøster - ELLER nogle af os voksne!

Trætte hilsner

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2010

TbCp

Århhh øv stakkels Annika

Rigtig god bedring med hende og jeg krydser for at lillesøster ikke bliver smittet.

Jeg er lidt bange for om jeg har nået at smitte Liva, hun har klaget over sin hals flere gange idag, men jeg ved ikke om det måske er fordi hun har set på mig den sidste uge...og mit klageri... håber det bare er det.

Anmeld

28. februar 2010

Ida.

TbCp skriver:

Århhh øv stakkels Annika

Rigtig god bedring med hende og jeg krydser for at lillesøster ikke bliver smittet.

Jeg er lidt bange for om jeg har nået at smitte Liva, hun har klaget over sin hals flere gange idag, men jeg ved ikke om det måske er fordi hun har set på mig den sidste uge...og mit klageri... håber det bare er det.

Årh nej - håber bare det er "lege-halsbetændelse" hun har, for det var da en grum omgang, du var igennem! Jeg

Anmeld

28. februar 2010

Vingummien

Ej hvor er det synd for ham, bare det at de har så svært ved at sove når de har det

Håber snart det er væk igen så hun kan få sovet ordentlig igen

Anmeld

28. februar 2010

JustAnotherName

Fanden tage det, alt det forbistrede sygdom!!

RIGTIG RIGTIG GOD BEDRING MED HENDE! 

Anmeld

28. februar 2010

anna-jonas

Krydser alt hvad jeg har lært.......................

Rigtig god bedring..................

Anmeld

1. marts 2010

Vinker

øv øv øv

Ønsker hende rigtig god bedring!

Tanker og knus herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.