Hvordan ser jeres puslekommode ud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.985 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. februar 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg går og overvejer lidt om vi skal have en puslekommode eller ej, men mangler lidt inspiration.

Jeg er derfor meget interesseret i at se hvad I andre har fundet til jeres poder

Kom gerne med billede

Kh Corinna 23+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2010

Liljesilas

Mathildesmor skriver:

Jeg går og overvejer lidt om vi skal have en puslekommode eller ej, men mangler lidt inspiration.

Jeg er derfor meget interesseret i at se hvad I andre har fundet til jeres poder

Kom gerne med billede

Kh Corinna 23+0

Jeg har ikke et billede lige nu, men vores er bare hvid og rimelig bred, så der er plads til alt ved siden af. Ellers er der hylder neden under, hvor vi vil købe nogle blå kasser, så det ikke ser rodet ud.

Anmeld

28. februar 2010

LinLin

Ja, David bruger jo stadig ble (), så det er stadig "stillet op"... Vi har en lang bordplade på puslepude ude på badeværelset! Så er vasken lige ved siden af Tøj er i et skab lige udenfor badeværelsesdøren.

Han kan knapt ligge på den nu - men det er jo heldigvis kun til "stort"... Vil han dog ikke snart af med den ble...

Anmeld

28. februar 2010

Mor til Frederic og Freya

Vi har et puslebord fra Baby Dan - købt i Kære Børn.

Dejlig højt og bredt.

Kan som de fleste andre, kan det laves om til en kommode.

Hånd greb'ene er dog skiftet ud med nogle hvide porcelæns greb, med små maleri'er.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. februar 2010

Mathildesmor skriver:

Kom gerne med billede

Kh Corinna 23+0

Hejsa! Prøv at se denne tråd!!

https://www.baby.dk/debat/36516pi1/ordet-er-frit/vis-mig-jeres-puslebord-gerne-med-billeder.aspx

Stine 30+4

Anmeld

28. februar 2010

Corn

Jeg fik manden til at skifte den grønne håndvask og istedet indsætte en 2 meter lang bordplade bygget op med blokke og isætte en ny hvid håndvask. Så var der masser af pusleplads på det nye bord, vand tæt ved og så satte vi køkkenskabe fra Ikea ind under bordet, så vi fik to lækre skabe med kurve til at trække ud og så et stort og bredt skab under vasken, med masser af plads til hele blepakker, kludelager og lign...

Nu er jeg så ved at overtale ham til samme løsning, dog i højskabe, der hvor vi har to forskellige skabe på badeværelset... Vi har nemlig lidt pladsmangel indenfor opbevaring til tøj, især nu hvor tredje barn er på vej

Anmeld

28. februar 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Tilmeldt skriver:

Hejsa! Prøv at se denne tråd!!

https://www.baby.dk/debat/36516pi1/ordet-er-frit/vis-mig-jeres-puslebord-gerne-med-billeder.aspx

Stine 30+4

Ihh tak for tippet med tråden

Anmeld

28. februar 2010

LMM

Mathildesmor skriver:

Kom gerne med billede

Kh Corinna 23+0

Hej..

Her er vores puslekomode til Max Emil vi ville have en med en masse skabsplads, så alt var lige ved hånden

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.