Er ægløsning som Mens regelmæssig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

592 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. februar 2010

Rsa

Hej

Vil lige høre jer her, om der er nogle her der regelmæssigt har taget ægløsningstests flere måneder i træk?

Jeg tog mig selv i, at gå ud fra, at det bare var regelmæssigt, men har ÆL testet i december, ikke januar og tænkte at gøre det nu her...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2010

Rsa skriver:

Hej

Vil lige høre jer her, om der er nogle her der regelmæssigt har taget ægløsningstests flere måneder i træk?

Jeg tog mig selv i, at gå ud fra, at det bare var regelmæssigt, men har ÆL testet i december, ikke januar og tænkte at gøre det nu her...

Hejsa! Jeg ved faktisk ik om det er sådan regelmæssigt, men ejg brugte den her og det passede tilsyneladende meget godt!!

http://www.babyornot.dk/menupage.php/uid/326

Held og lykke!

Stine 30+4

Anmeld

28. februar 2010

Muffinmus

Nej, ikke nødvendigvis:-)

Min cyklus var fke.s på 28 dage, men kunne godt have ÆL på 12 dage eller på 16 dagen fra mens start....Så det med det 14 dage før mens holdte ikke altid her

Ydermere siger de kolge menenersker at en af grundende til at nogle kan vente længe på at blive gravide netop er fordi de regner med at de bliver gravide 14 dage inden mens dag. Og også derfor nogle ender med at blive gravide når de ikke vil, fordi de ikke tror de kan have ÆL et par dage forskudt

Anmeld

1. marts 2010

Rsa

Tak for responsen

Har selb brugt ægløsningsberegner, men ville forsøge mig med at prøve strips for, at få den eksakte dag.

I december lå min ÆL på 21 dagen, har en lidt længere cyklus på 32-33 dage. Så tror jeg vil prøve igen i denne måned og se, om min ÆL er svingende...

Vh.

Anmeld

1. marts 2010

Kløver

Rsa skriver:

Hej

Hej jeg har haft taget rælelmæssig æl test og min æl kommer 17 dage før mens(luthealfasen) jeg tror den ligger fast din æl hvis man altså har en fast cyklus, hvis cyklus svinger tror jeg også æl svinger så æl altid vil være inden for en margin af et par få dage, og så have feks som jeg ca 17 dage til mens fra æl  (en enkelt gang 16 dage)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.