se hvad vi har fået!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

560 visninger
11 svar
0 synes godt om
28. februar 2010

Milka

havde besøg af mine gode venner (tante) lotte og (onkel) richard i dag, og de kom med en cykelanhænger til os så jeg kan cykle rundt med pigerne. vildt fed gave! glæder mig bare så meget til at prøve den

fik også et par fiiiine små hjelme:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2010

Vingummien

Ej det er sgu da fedt. Og kanon søde hjelme

Anmeld

28. februar 2010

Jules

Hvor lækkert :) Den skal i nok blive glade for... Vi er ihvertfald super tilfredse med vores .... Og hvor er de hjelme bare kære :)

Anmeld

28. februar 2010

TbCp

Skøn gave at få!

Og hjelmene er da bare så fine!

Anmeld

28. februar 2010

Ida.

NEEEEJ hvor FEDT!! Det er da bare en suveræn skøn gave, I har fået jer der...og nogle fede hjelme - kan lige se bøtterne i dem siddende side om side, mens I cykler byen tyndt....læææækkert!

Anmeld

28. februar 2010

Ranarupta

Ej, hvor lækkert! 

Så kan bøtterne rigtigt få vind håret

Anmeld

28. februar 2010

Milka

jaaaa er også bare så glad!! mig og richard var nede i gården hvor han monterede den der dims på min cykel hvor man sætter dimsen fast og så kørte jeg lige lidt rundt for at prøve den af.

men helt ærligt, synes i jeg har nok transportmidler til bøtterne? en tvillingebarnevogn, en tvillingeklapvogn, en almindelig barnevogn og en cykelanhænger

Anmeld

28. februar 2010

JustAnotherName

Waow, en flot gave! 

Anmeld

28. februar 2010

MORJESPERSEN

Milka skriver:

havde besøg af mine gode venner (tante) lotte og (onkel) richard i dag, og de kom med en cykelanhænger til os så jeg kan cykle rundt med pigerne. vildt fed gave! glæder mig bare så meget til at prøve den

fik også et par fiiiine små hjelme:

Sikke en lækker gave... Ja i cykler vel meget der inde i storbyen!!? Jeg tænker bare godt det ikke er mig, her er for mange bakker og modvind

Syndes det er nogle helt vilde lækkere hjelme pigerne har fået sig, skal du ikke også have en????

Anmeld

28. februar 2010

Milka

MORJESPERSEN skriver:

Sikke en lækker gave... Ja i cykler vel meget der inde i storbyen!!? Jeg tænker bare godt det ikke er mig, her er for mange bakker og modvind

Syndes det er nogle helt vilde lækkere hjelme pigerne har fået sig, skal du ikke også have en????

jo, det skal jeg helt bestemt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.