Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mange gange tillykke, det er en skøn nyhed at få
Jeg kan kun fortælle dig hvor nervøs og forvirret jeg selv var den første tid. Jeg gik bare rundt om mig selv i flere timer, da jeg fandt ud af det. Det er jo en super dejlig ting
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tillyke med graviditeten, hvor dejligt med "genvinst" efter en laaang periode med negative tests.
Helt fantastisk. Hvor er det dejligt for jer. Stort tillykke herfra.
MVH Malene
tillykke
Et kæmpe stort tillykke skal der lyde herfra:0)
Christina
37+6
Tillykke, hvor er det bare stort.
Håber selv at kunne oprette samme indlæg om nogle måneder.
Metha
Stort tillykke med at det endelig er lykkedes
Ih, stort TILLYKKE herfra. Hvor er det bare en dejlig nyhed sådan en søndag aften!
Stort tillykke!!
T.K. skriver: Ja, som overskriften lyder, så er jeg blevet gravid Jeg var gået tre dage over tid og tænkte at det kunne være jeg lige skulle teste her til aften... Og den var så positiv som den kan være! Vi har allerede fortalt det til forældre og søskende. Både fordi vi har prøvet næsten et år nu, og fordi vi ville være åbne om det med det samme, også hvis der skulle ske noget som spontan abort. Så er de klar over situationen og kan forstå. Jeg er lidt forvirret og ved ikke helt hvilket ben jeg skal stå på, men jeg er super glad og meget stolt Tine 4+2
Ja, som overskriften lyder, så er jeg blevet gravid
Jeg var gået tre dage over tid og tænkte at det kunne være jeg lige skulle teste her til aften... Og den var så positiv som den kan være!
Vi har allerede fortalt det til forældre og søskende. Både fordi vi har prøvet næsten et år nu, og fordi vi ville være åbne om det med det samme, også hvis der skulle ske noget som spontan abort. Så er de klar over situationen og kan forstå.
Jeg er lidt forvirret og ved ikke helt hvilket ben jeg skal stå på, men jeg er super glad og meget stolt
Tine 4+2
årh tillykke søødeSÅ kom du førstDet må være tegn på at det også snart er vores tur.Hvad har du gjort for at få de to streger
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128