Så har prinsessen og jeg igen været i svømmehallen!! 
For det første skulle man tro at enlige fædre tog derop for at møde enlige mødre!!
Det kan i hvertfald ikke tælles på en hånd så mange gange vi blev opsøgt!!
Og på trods af at jeg er desperat for at finde mig en mand, så synes jeg det var vildt skuffende!! Jeg tager i svømmehallen for at hygge mig med Milla-Victoria og IKKE for at møde fyrer!!
Da vi så kommer ud fra svømmehallen ville Milla-Victoria bestemt ikke under bruseren og have badetøjet af!! Så det ender med at jeg får nok af hendes hysteri, og sætter hende op på en pusleplads!! Hun stopper med det samme med at skrige, og er igen til at tale med!! 
Jeg siger så til hende at hun lige skal blive siddende 2 min imens jeg henter vores håndklæder i skabet (3 meter fra hvor hun sidder). Hvilket jeg gør!!! 
Da jeg vender tilbage står der to kvinder (30 - 35 år) ved hende med armene over kors!!! Da jeg så kommer over til Milla-Victoria som stadig sidder pænt og smiler til mig, siger den ene: "Nå så kan vi godt gå!!" hvor efter der går lidt væk og står og diskuterer "at man da bare ikke kan lade sit barn sidde der" 
HALLLLLLLLOOOOOO...... Pigen er 2 år, og hun forstår udemærket at hun skal blive siddende pænt!! Hvis ikke de havde stået der, havde hun siddet lige så pænt!! De snakkede heller ikke til hende, eller på nogen måder var henvendt til hende, så hun anede ikke engang at de havde stilt sig der for hendes skyld!!
Jeg var 3 meter fra hende, og havde udsigt til hende hele tiden!! og hvor længe er det lige det tager at åbne et skab og tage de 3 håndklæder og shampo der ligger yderst!!!!???
Gud hvor blev jeg rasende!! Men sød som jeg er, sagde jeg intet!! Kunne dog på det tidspunkt have kappet hovederne af begge to!!
Er det bare mig, der stoler nok på min 2 årige til at lade hende sidde alene på puslepladsen??????
Men når det så er sagt, så havde vi da også alt i alt en hyggelig tur 
Knus Pernille