Hjemme efter tur i svømmehallen - med blandede føleleser!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

744 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. februar 2010

Mutti2

Så har prinsessen og jeg igen været i svømmehallen!!

For det første skulle man tro at enlige fædre tog derop for at møde enlige mødre!!

Det kan i hvertfald ikke tælles på en hånd så mange gange vi blev opsøgt!!

Og på trods af at jeg er desperat for at finde mig en mand, så synes jeg det var vildt skuffende!! Jeg tager i svømmehallen for at hygge mig med Milla-Victoria og IKKE for at møde fyrer!!

Da vi så kommer ud fra svømmehallen ville Milla-Victoria bestemt ikke under bruseren og have badetøjet af!! Så det ender med at jeg får nok af hendes hysteri, og sætter hende op på en pusleplads!! Hun stopper med det samme med at skrige, og er igen til at tale med!!

Jeg siger så til hende at hun lige skal blive siddende 2 min imens jeg henter vores håndklæder i skabet (3 meter fra hvor hun sidder). Hvilket jeg gør!!!

Da jeg vender tilbage står der to kvinder (30 - 35 år) ved hende med armene over kors!!! Da jeg så kommer over til Milla-Victoria som stadig sidder pænt og smiler til mig, siger den ene: "Nå så kan vi godt gå!!" hvor efter der går lidt væk og står og diskuterer "at man da bare ikke kan lade sit barn sidde der"

HALLLLLLLLOOOOOO...... Pigen er 2 år, og hun forstår udemærket at hun skal blive siddende pænt!! Hvis ikke de havde stået der, havde hun siddet lige så pænt!! De snakkede heller ikke til hende, eller på nogen måder var henvendt  til hende, så hun anede ikke engang at de havde stilt sig der for hendes skyld!!

Jeg var 3 meter fra hende, og havde udsigt til hende hele tiden!! og hvor længe er det lige det tager at åbne et skab og tage de 3 håndklæder og shampo der ligger yderst!!!!???

Gud hvor blev jeg rasende!! Men sød som jeg er, sagde jeg intet!! Kunne dog på det tidspunkt have kappet hovederne af begge to!!

Er det bare mig, der stoler nok på min 2 årige til at lade hende sidde alene på  puslepladsen??????

Men når det så er sagt, så havde vi da også alt i alt en hyggelig tur

Knus Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2010

BinaMor

jeg har også gjort det samme for ellers ville det have været mig helt umuligt nogle gange. men dog ikke længere tid end sekunder.

de var ikke særlig søde ved dig

Anmeld

28. februar 2010

CreaKids

Først til lykke med at i begge få så meget kærlig opmærksomhed. Selvom det ikke lige var hvad du havde brug for i dag, ville det modsatte dog have været deprimerende!

Så op med humøret og på med vanten. Alle der har børn (vi har tre) kender til pinlige episoder.

Man hærdes, og jeg husker stadig følelsen af at nu havde jeg passeret "Mor Eksamen", da en veninde og jeg helt cool tog 3 små skrigunger med i Hermes shoppen i Paris.

Stort Knus

Anmeld

28. februar 2010

sommersol

Min pige på 2 år kan sagtens sidde på puslebordet, køkkenbordet og mange andre steder uden jeg står over hende. Hun ved godt at hvis man hopper ned gør det ondt og hun bruger selv skamlen når hun skal op nogle steder.

Nogle kvinder har bare ikke andet at gå op i, så måske har du reddet deres dag for nu har de noget at snakke om

Anmeld

28. februar 2010

Mamman

Profilbillede for Mamman

Min på 2, kan også godt sidde selv på bordet. Hun ved at hun skal sidde stille, for ellers falder man ned og det gør ondt (det har hun nemlig prøvet, altså der skete ikke noget, men hun har lært af det)

Anmeld

28. februar 2010

Janep

min pige blir 2 år til maj og hun kan også sagtens side selv på puslebordet, køkkenbordet med mere.

jeg syndes altid hun har haft rimelig styr på at når man er højt opppe passer man på. Hun er aldrig faldet ned endnu men self går jeg heller ikk længere væk end jeg kan se hende og self heller ikk i længere tid

tror os bare de 2 damer sku ha noget at snakke om

Anmeld

28. februar 2010

Vial

Vildt nok at score i en svømmehal: Grimt hår, ingen make-up, meget tætsiddende vådt tøj og rigtig meget bar hud! Modigt. En fyr samlet op der ville meget hurtig blive imponeret, når man efterfølgended mødes på en café :-) Ang. den anden situation, så kan jeg kun ha' min niece på 2 år i tankerne. Hende turde jeg ikke forlade på et puslebord. Så fortrolig er jeg heller ikke med hende. Ærlig talt ville jeg også glo lidt, hvis et barn sad alene sådan et sted. Besluttede hun sig pludselig for at følge efter dig, så ville jeg sætte stor pris på de to kramper, som ville ha' grebet hende. Jeg ville nok helt provokerende have takket dem for hjælpen, da de matyragtigt forlod gerningsstedet :-)

Anmeld

28. februar 2010

jimbix

Hey

Ahhhh come on mand smil da lidt isteden  for hvad de to 30-35 årie damer mener. At have børn er på ingen måde perfect og så længe du har styr på det så skid på hvad andre mener, men selfølig skal man være modtaglig forkonstruktivt kretik, som kan bruges til noget.

Og med alle de mænd der hænger efter dig i svømmehallen og alt det der ja så må det være utroligt hård at prøve at få afvist dem alle super svært hahahahaa.

Anmeld

28. februar 2010

Muffinmus

Mjøø..jeg må indrømme jeg aldrig ville lade mit 2 årige barn sidde alene  på et puslebord i en svømmehal...heller ikke i 2 min.

Og nej, jeg lader ham ikke sidde mere end få sek på køkkenbord og lign med ryggen til.

Så jeg ville faktisk også være gået hen til dit barn og holdt øje med hende...sorry, men det gulv kan slå små ungers hoveder helt i udu for evigt. Uanset om du var 3 eller 5 meter væk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.