11 måneder i dag..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

408 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. februar 2010

hc=k

Min store dreng som er født d. 31 marts må jo i dag blive 11 måneder.

Men jeg har jo en stor baby og ikke en stor dreng. Han kan ikke rigtig så meget så jeg ved nogenlunde hvor jeg har ham. Han kan ikke komme op at stå selv, han kan ikke sidde sig op selv, han kan ikke gå eller kralve ( han kan møve sig på maven og der er bare fart på ), ja han kan ikke så meget, men han er stadig en rigtig kvik lille dreng og det er det vigtigste, så skal det andet nok komme med tiden..

Jeg ville ikke noget bare lige sige hej

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2010

BinaMor

hc=k skriver:

Min store dreng som er født d. 31 marts må jo i dag blive 11 måneder.

Men jeg har jo en stor baby og ikke en stor dreng. Han kan ikke rigtig så meget så jeg ved nogenlunde hvor jeg har ham. Han kan ikke komme op at stå selv, han kan ikke sidde sig op selv, han kan ikke gå eller kralve ( han kan møve sig på maven og der er bare fart på ), ja han kan ikke så meget, men han er stadig en rigtig kvik lille dreng og det er det vigtigste, så skal det andet nok komme med tiden..

Jeg ville ikke noget bare lige sige hej

stort tillykke!! nu er han snart ikke en baby mere(dvs ved 1 år.. hehe)

ja bebser er jo heldigvis forskellige og det hele skal nok komme med tiden. gabriella er også langsom motoisk men tilgengæld er hun er ørn med sin opfattelsesevne.

Anmeld

28. februar 2010

nannanadja

tillykke med de 11 mdr

det er en dejlig alder.. børn er så forskellig så selvom han ikke sidder så godt endnu så skal han nok klare sig  heldigvis er børn forskellige og alt kommer til sin tid

Anmeld

28. februar 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Tillykke med de 11 mdr

Lina blev 11 mdr den 24/2 - puha så er det i næste mdr at det hedder 1 år.

Hun kan heller ikke noget af de ting du nævner. Når hun kommer rundt, så humper hun/trækker sig. Hun komme godt nok op på armene, men hun kan kun finde ud af, at tage det ene ben ud under sig.

Jeg havde ellers troet, at hun ville være hurtigere til tingene end sin storebror - men nej. Luka tog sit første skridt på sin 1 års fødselsdag og det har jeg ingen forventninger om, at Lina vil gøre.

Hun gør bare tingene i sit eget tempo og når hun selv er klar til det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.