cmks2007 skriver:
Der ligger faktisk en kennel lige omkring Næstved - eller det gjorde der, da mine kiggede. Problemet er så lidt, at det er et staldopdræt - sådan helt seriøst. Mine forældre var nede og kigge men valgte at søge andre veje, da hundene går rundt i bokse, som andet kvæg. De har ikke mere kontakt til mennersker end grise og køer, har ingen renlighedstræning og ja... det virkede meget industrialiseret.
De valgte at købe hos en i Ringsted, hvor vi bor, men kan selvfølgelig ikke lige komme på navnet... Har I tjekket Dansk Kennelsklubs hvalpeliste, for der var ellers en del opdrætterepå Sjælland på den dengang.
Tak for dit svar
- Den Kennel du snakker om, skulle vel aldrig være den i Haslev på Bråbyvej?? Den har været meget i medierne, netop fordi de ikke er så gode ved hundene.....jeg mener ikke de har godt af at opvokse i en stald som grise...
...jeg har set de har hvalpe nu, men jeg gider slet ikke besøge den.
Ja, jeg har kigget på listerne, men syntes ikke der er nogen her i nærheden - eller osse er de alle solgt 
Jeg fandt så lige en opdrætter, godt nok i Nordjylland, men her var hvalpene født i fredags....11 stk....har så lige talt med dem i dag, de er allerede solgt alle sammen 
Lone
Anmeld