Golden Retriever hvalpe!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

872 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. februar 2010

lonemus

Vi har nu efter 2-års overvejelser valgt at få en hund - en Golden Retriever hvalp, som jo er en rigtig familiehund med et godt sind.

Men for pokker de er svære at finde, i hvert fald her på sjælland. Hver gang jeg finder et kuld, så er det i nordjylland eller Sønderjylland...lidt langt at køre, når vi bor i Næstved.

SÅ, mit spørgsmål til jer, kender I en god opdrætter/kennel her på Sjælland??

Mvh

Lone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2010

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig

Der ligger faktisk en kennel lige omkring Næstved - eller det gjorde der, da mine kiggede. Problemet er så lidt, at det er et staldopdræt - sådan helt seriøst. Mine forældre var nede og kigge men valgte at søge andre veje, da hundene går rundt i bokse, som andet kvæg. De har ikke mere kontakt til mennersker end grise og køer, har ingen renlighedstræning og ja... det virkede meget industrialiseret.

De valgte at købe hos en i Ringsted, hvor vi bor, men kan selvfølgelig ikke lige komme på navnet... Har I tjekket Dansk Kennelsklubs hvalpeliste, for der var ellers en del opdrætterepå Sjælland på den dengang.

Anmeld

28. februar 2010

lonemus

cmks2007 skriver:

Der ligger faktisk en kennel lige omkring Næstved - eller det gjorde der, da mine kiggede. Problemet er så lidt, at det er et staldopdræt - sådan helt seriøst. Mine forældre var nede og kigge men valgte at søge andre veje, da hundene går rundt i bokse, som andet kvæg. De har ikke mere kontakt til mennersker end grise og køer, har ingen renlighedstræning og ja... det virkede meget industrialiseret.

De valgte at købe hos en i Ringsted, hvor vi bor, men kan selvfølgelig ikke lige komme på navnet... Har I tjekket Dansk Kennelsklubs hvalpeliste, for der var ellers en del opdrætterepå Sjælland på den dengang.

Tak for dit svar - Den Kennel du snakker om, skulle vel aldrig være den i Haslev på Bråbyvej?? Den har været meget i medierne, netop fordi de ikke er så gode ved hundene.....jeg mener ikke de har godt af at opvokse i en stald som grise......jeg har set de har hvalpe nu, men jeg gider slet ikke besøge den.

Ja, jeg har kigget på listerne, men syntes ikke der er nogen her i nærheden - eller osse er de alle solgt

Jeg fandt så lige en opdrætter, godt nok i Nordjylland, men her var hvalpene født i fredags....11 stk....har så lige talt med dem i dag, de er allerede solgt alle sammen

Lone

Anmeld

28. februar 2010

Bare mig..

Hvis du går på dba.dk og under dyr - hunde og siger sjælland, skriver "golden" i søgefeltet kommer der tre annoncer frem

Måske de var noget..

Anmeld

28. februar 2010

Bare mig..

Ellers ved jeg der en VILDT god opdrætter i tønder. Hun er helt igennem fantastisk, og har tit hvalpe. Eller havde hun i hvertfald da vi (godt nok for 10 år siden) købte en der.. Jeg kan finde ud af navnet dertil hvis det er. Måske hun stadig er opdrætter. Hun var nemlig sådan forholdsvis ung dengang. - Vi fik den bedste hund derfra nogensinde.  

Anmeld

28. februar 2010

lonemus

marikka skriver:

Hvis du går på dba.dk og under dyr - hunde og siger sjælland, skriver "golden" i søgefeltet kommer der tre annoncer frem

Måske de var noget..

Tak, jeg prøver at kontakte dem

Anmeld

28. februar 2010

lonemus

marikka skriver:

Ellers ved jeg der en VILDT god opdrætter i tønder. Hun er helt igennem fantastisk, og har tit hvalpe. Eller havde hun i hvertfald da vi (godt nok for 10 år siden) købte en der.. Jeg kan finde ud af navnet dertil hvis det er. Måske hun stadig er opdrætter. Hun var nemlig sådan forholdsvis ung dengang. - Vi fik den bedste hund derfra nogensinde.  

Du må meget gerne finde navnet på hende - osse gerne hvis hun har en hjemmeside

Anmeld

28. februar 2010

Bare mig..

Min mor vil lige se om hun ikke kan finde hende et sted på nettet så Jeg vender lige tilbage når jeg har hende, hvis jeg kan finde hende. Men hun bor i hvertfald nær Tønder, og har også en hundepension..

Anmeld

28. februar 2010

lonemus

marikka skriver:

Min mor vil lige se om hun ikke kan finde hende et sted på nettet så Jeg vender lige tilbage når jeg har hende, hvis jeg kan finde hende. Men hun bor i hvertfald nær Tønder, og har også en hundepension..

Tusind tak - hils lige din mor og sig tak osse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.