Spg. til jer der sygemeldt pga. bækkenløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.975 visninger
10 svar
0 synes godt om
28. februar 2010

FruEllingsen

Jeg der går hjemme pga bækkenløsning, hvordan går i tiden til at gå?

Jeg blev fuldtidssygeemeldt i sidste uge, og er meget begrænset af bækkenløsning, og ved simpelthen ikke hvordan jeg skal få tiden til at gå.

Jeg skal jo selvfølgelig slappe en masse af, men mangler bare et eller andet til at holde mig beskæftiget.

Så vil i ikke dele jeres erfaringer, og evt komme med nogle forslag?

Kan godt lide at være kreativ, men kan simpelthen ikke komme på noget i øjeblikket.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2010

Koen.

jeg går os sygemeldt pga. BL og været det siden uge 16 jeg brodere, læser ser tv og tegner.. men s......! tiden er lang..

Tanja 33 + 1

Anmeld

28. februar 2010

mariamiss6

Drømmer skriver:

Jeg blev fuldtidssygeemeldt i sidste uge, og er meget begrænset af bækkenløsning, og ved simpelthen ikke hvordan jeg skal få tiden til at gå.

Jeg skal jo selvfølgelig slappe en masse af, men mangler bare et eller andet til at holde mig beskæftiget.

Kan godt lide at være kreativ, men kan simpelthen ikke komme på noget i øjeblikket.

jow jow... køb en julekalender du kan brodere til den lille Det gjorde jeg. Jeg synes det er hyggeligt at brodere...

Ellers er der jo altid baby.dk

Anmeld

28. februar 2010

December 27

jeg har lavet lidt billedet, fået vasket det sidste til baby, gjort pudslebord klar, sørget for at hvis der skulle handles forskellige steder at jeg har fordelt det i løbet af hele ugen.

gået tur med hunden, været på nettet, ruddet det op der ligggge har lagt for længe og ellers slappet af og husk at lave lidt motion for at hjælpe ryg musklerne på vej..

God bedring

Linda 37+3

Anmeld

28. februar 2010

jillkolsbjerg

Drømmer skriver:

Jeg har gået hjemme siden november ( termin 6 april ) jeg keder mig ALDRIG. jeg syer, strikker, rydder op i papir,opskrifter osv, har nusset med børneværelse, jeg ser faktisk aldrig fjernsyn før kæresten kommer hjem fra arbejde....hygger mig bare...bager en kage i ny og næ og selvfølgelig får jeg min sædvanlige mormor på sofaen ved middagstid;-)

knus jill

Anmeld

28. februar 2010

FruEllingsen

December 27 skriver:

jeg har lavet lidt billedet, fået vasket det sidste til baby, gjort pudslebord klar, sørget for at hvis der skulle handles forskellige steder at jeg har fordelt det i løbet af hele ugen.

gået tur med hunden, været på nettet, ruddet det op der ligggge har lagt for længe og ellers slappet af og husk at lave lidt motion for at hjælpe ryg musklerne på vej..

God bedring

Linda 37+3

hvilken motion laver du??

Anmeld

28. februar 2010

December 27

Jeg går ture, står op og "rokker" ryggen fra side til side og laver cirkler, vipper bag ud, ligger ned på siden og løfter benet op.. det er hårdt, men man bestemmer jo selv tempo, og hvor mange af div. man laver

Anmeld

1. marts 2010

FruEllingsen

Rart at høre at i godt kan få tiden til at gå.

Måske man man lige skal vende sig til det, så kommer det lige så stille

Anmeld

1. marts 2010

feb.2010

http://www.hillerodhospital.dk/NR/rdonlyres/5B2E1C DE-2093-46FA-9574-B318319DE8AF/0/BaekkenloesningOB SPAT09.pdf

Der er er par øvelser, jeg har fået 4 sider med øvelser ved en jm men den kan jeg ikke lige finde på nettet..

Jeg er osse sygemeldt og har været det siden 1 dec.. Jeg tager gerne i svømmehal, skønt at være vægtløs + man kan lave mange øvelser i vandet man ikke kan på land, det har hjulpet mig meget..

Ellers prøver jeg at være kreativ (rema 1000 har i denne uge lav dine egene smykker sæt!) eller bager eller lign.

Anmeld

1. marts 2010

Sara.

Jeg har købt ind sån jeg kan lave indbydelserne til barnedåb... er sikker på at jeg har mere tid nu end når baby er kommet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.