Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ville lige ligge lidt billeder ind af min lille pige (Emilie?) fra kønsscanningen igår
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tillykke med den lille fersken!
Kh
Rosa
Så fin hun er - synes Emilie er et rigtig sødt navn
Rosa skriver: Tillykke med den lille fersken! Kh Rosa
Tak søde Rosa
Der er allerede et arveligt gen fra mig i hende , Hendes LANGE ben
Mettemus skriver: Så fin hun er - synes Emilie er et rigtig sødt navn
Vi er også helt vilde med det navn
Har vi været lige fra starten og vi holder nok også fast i det
Hvordan kan man se om det er en pige? Det har jeg aldrig forstået hvordan de kan se så tidligt. Kan forstå de kan se hvis det er en dreng og der er en lille tap, men det kan jo også være en dreng hvor tappen gemmer sig. Hehe Tillykke med hende. og fine scanningsbilleder
mullesmith2 skriver: Hvordan kan man se om det er en pige? Det har jeg aldrig forstået hvordan de kan se så tidligt. Kan forstå de kan se hvis det er en dreng og der er en lille tap, men det kan jo også være en dreng hvor tappen gemmer sig. Hehe Tillykke med hende. og fine scanningsbilleder
Billedet af hendes ædlere dele beviser 2stk skamlæber, (de to prikker)
Jordemoderen scannede mig fra alle leder og kanter og der var hverken tap eller pung at finde
Tillykke med lillepigen!!
Ærgerligt, vi ikke fik set hinanden, men jeg endte med at få 20 min. ekstra, da vores pige (!!!) absolut ikke ville som os, og ikke gad vise sit ansigt..
Jeg lægger nok billeder ind i morgen, når jeg har bedre tid.
Anke skriver: Tillykke med lillepigen!! Ærgerligt, vi ikke fik set hinanden, men jeg endte med at få 20 min. ekstra, da vores pige (!!!) absolut ikke ville som os, og ikke gad vise sit ansigt.. Jeg lægger nok billeder ind i morgen, når jeg har bedre tid.
Ja det var lidt ærgeligt
Men hold da ferie en oplevelse, og tillykke med din pige også
jeg er lige på vej ud af døren igen, skal til MD scanning her kl 11.30 så skønt at se lillepigen igen
Tillykke med pigen, hvor ser hun fin ud.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128