Rejse 2010

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

327 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. februar 2010

Kvindemin

Vi bestilte i weekenden en billig rejse til Mallorca, hooold op hvor jeg glæder mig

Nogen der kender Mallorca, som vil dele lidt med mig og kæresten.

God søndag til alle.

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2010

Malene76

Hej..

Vi var det sidste år sammen med hele min svigerfamilie. Skønt sted. Jeg kan anbefale at leje en bil og køre til Soller, derfra kan man køre med en sporvogn som er åben ned til Port de Soller som er en lille havneby med skøn atmosfære. Der ligger de vildeste millionær-skibe i havnen. Køreturen i sporvognen er så hygeligt og man kører langs masser af appelsin og citrontræer. Port de Soller er også et skønt sted hvor man også kan bade, shoppe og spise. Vi havde en skøn dag med sådan en tur.  Kan klart anbefale det. Jeg skal derned med arbejdet i år og overvejer om vi skal tage sådan en tur. Rigtig god ferie. Hvor skal I være dernede og hvilket rejseselskab skal I rejse med?

MVH Malene

Anmeld

28. februar 2010

Kvindemin

Malene76 skriver:

Hej..

Vi var det sidste år sammen med hele min svigerfamilie. Skønt sted. Jeg kan anbefale at leje en bil og køre til Soller, derfra kan man køre med en sporvogn som er åben ned til Port de Soller som er en lille havneby med skøn atmosfære. Der ligger de vildeste millionær-skibe i havnen. Køreturen i sporvognen er så hygeligt og man kører langs masser af appelsin og citrontræer. Port de Soller er også et skønt sted hvor man også kan bade, shoppe og spise. Vi havde en skøn dag med sådan en tur.  Kan klart anbefale det. Jeg skal derned med arbejdet i år og overvejer om vi skal tage sådan en tur. Rigtig god ferie. Hvor skal I være dernede og hvilket rejseselskab skal I rejse med?

MVH Malene

Vi rejser med Falck Lauritzen igen i år, dem har vi været så tilfredse med

Det lyder da rigtig godt, det vil jeg da lade komme med i mine overvejelser.

Anmeld

28. februar 2010

Kløver

Chritinap skriver:

Vi bestilte i weekenden en billig rejse til Mallorca, hooold op hvor jeg glæder mig

Nogen der kender Mallorca, som vil dele lidt med mig og kæresten.

God søndag til alle.

Knus

vi har været på mallorca, men fik desværre ikke set så meget andet end hotellet, det var ren afslapningsferie, men hvor er der lækkert

rigtig god ferie

Anmeld

28. februar 2010

Tina2

Vi var der i september 2008. Boede på hotel Seaclub Alcudia i Alcudia:-)

Fantaaaaastisk sted!!! Og ca 400 m til vandet, det er et kanon strand der er i Alcudia.....

En af dagene var vi nede ved Palma og se delfinshow i sådan et seaworld... Rigtig godt!

God tur

Anmeld

28. februar 2010

Kvindemin

Tina2 skriver:

Vi var der i september 2008. Boede på hotel Seaclub Alcudia i Alcudia:-)

Fantaaaaastisk sted!!! Og ca 400 m til vandet, det er et kanon strand der er i Alcudia.....

En af dagene var vi nede ved Palma og se delfinshow i sådan et seaworld... Rigtig godt!

God tur

Vi skal også bo i Alcudia. Og skal med sikkerhed se Seaworld, hvor langt er der til Palma fra Alcudia, og foregik turen i taxi?

Knus og tak for svar

Anmeld

28. februar 2010

Tina2

Chritinap skriver:

Vi skal også bo i Alcudia. Og skal med sikkerhed se Seaworld, hvor langt er der til Palma fra Alcudia, og foregik turen i taxi?

Knus og tak for svar

Hm, jeg tror det tog en times tid at køre derned.... Vi lejede en bil, så vi kørte selv:-)

Anmeld

28. februar 2010

Tullebobs

Der skøøøønt i Alcudia - børnevenlig strand og meget hyggelig havn med masser af liv og gode resturanter

Kan anbefale en dag i palma - der er meget at se og shoppe...

Kh Trine

Anmeld

28. februar 2010

nannanadja

for 2 år siden var jeg på malloca og det er et super skønt sted.

vi var bla. ude og flyve med falskærm hvor vi blev sat af fra en speedbåd og vi kom højere og højere op imens vi havde en line på.. vi var 3 deroppe på en gang.. den var rigtig sjovt..  god mad og flinke mennesker.. så i kan godt glæde jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.