Blære-ble 2 - og bøtternes fødselsdagsgave...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

343 visninger
2 svar
0 synes godt om
27. februar 2010

Skouboe

Mit store problem er at jeg konstant er på udkig efter lækkert stof - og det bliver lidt smådyrt i længden... (synes min mand)

Jeg er lige blevet færdige med bøtternes fødselsdagsgaver og efter en del overvejen og regnen, har jeg besluttet mig for at sy lidt på bestilling (ihvertfald resten af februar+marts), så jeg har oprettet et par salgsannoncer her på baby.dk...

Bøtternes fødselsdagsgave (og forklaringen på de lilla fiskeskeletter)

Bukser i stengrå babyfløjl m/ Gaia&Ko stof

Så får vi at se om der rent faktisk er nogen der gider købe...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2010

Milka

Skouboe skriver:

Mit store problem er at jeg konstant er på udkig efter lækkert stof - og det bliver lidt smådyrt i længden... (synes min mand)

Jeg er lige blevet færdige med bøtternes fødselsdagsgaver og efter en del overvejen og regnen, har jeg besluttet mig for at sy lidt på bestilling (ihvertfald resten af februar+marts), så jeg har oprettet et par salgsannoncer her på baby.dk...

Bøtternes fødselsdagsgave (og forklaringen på de lilla fiskeskeletter)

Bukser i stengrå babyfløjl m/ Gaia&Ko stof

Så får vi at se om der rent faktisk er nogen der gider købe...

wow de er fantastiske!! og så ser de bare SÅ komfortable ud. dem glæder jeg mig til at hælde bøtterne ned i

Anmeld

28. februar 2010

Skouboe

Det tror jeg også at de er - og jeg glæder mig mindst lige så meget til at se dem på... Nu fik Freja kiks ud over det ene par i går (jeg havde vist dem til manden og ikke lige spottet at hun fik kikse-fingre i dem - typisk), så du får dem endda frisk-vasket...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.