Nu vi er ved kusser....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.212 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. februar 2010

Honningblomst

så vil jeg lige dele denne her side med jer...det er om bryster, helt almindelige normale bryster..som ikke er rettet til vha det ene eller det andet.

Bare jeg havde set sådan en side da jeg var teenager og syntes jeg havde de grimmeste bryster....men ja, her er de...kvinder og deres bryster, som er som kvinders er flest...befriende at se sådanne billeder når det ellers er noget andte man præsenteres for i medierne...

http://www.007b.com/breast_gallery.php

Knus Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2010

otlitrom

Tak fordi du delte, det er da en fin side

Så er mine vist egentlig OK.. Ikke at jeg har hørt det modsatte, men man er vel kvinde og født utilfreds?

Anmeld

27. februar 2010

Honningblomst

kitty skriver:

Tak fordi du delte, det er da en fin side

Så er mine vist egentlig OK.. Ikke at jeg har hørt det modsatte, men man er vel kvinde og født utilfreds?

velbekomme.. ja, her er der bare alle de normale eller også normale...egentlig skræmmende at målet for mange er bryster som jo slet ikke findes, eller måske gør på få 17 årige...og bryster som mange mænd slet ikke finder smukke...

Vi vil sgu ikke ligne børn, men kvinder... længe leve kussemosen aka baby.dk...

Anmeld

27. februar 2010

Vingummien

Ja sådan en side kunne vi vist have brugt. Mine er da helt oki så

Anmeld

27. februar 2010

Honningblomst

suanne85 skriver:

Ja sådan en side kunne vi vist have brugt. Mine er da helt oki så

Lige netop...så får man nemlig smukke bryster...alt det vi ser er sgu ikke naturligt eller ægte....

Anmeld

27. februar 2010

Vingummien

Eva skriver:

Lige netop...så får man nemlig smukke bryster...alt det vi ser er sgu ikke naturligt eller ægte....

Nej det er det ikke. Men man kan efterhånden få så meget der kan puttes i bh osv.

Anmeld

27. februar 2010

Honningblomst

suanne85 skriver:

Nej det er det ikke. Men man kan efterhånden få så meget der kan puttes i bh osv.

ja, og så ændrer de billeder osv i bladene....det er bare synd for alle de unge piger der tror de er helt forkerte hvis ikke de ser ud på en bestemt måde.

kan huske jeg var så bange for at vise mine bryster og de var sgu smukke...men det var bare ikke dem der sås i blade...

Anmeld

27. februar 2010

Vingummien

Eva skriver:

ja, og så ændrer de billeder osv i bladene....det er bare synd for alle de unge piger der tror de er helt forkerte hvis ikke de ser ud på en bestemt måde.

kan huske jeg var så bange for at vise mine bryster og de var sgu smukke...men det var bare ikke dem der sås i blade...

Jeg var også meget flov også fordi at jeg fik meget tidligt i forhold til andre.

Og nu har jeg fået ind i hovedet at de hænger osv efter graviditet

Men oki, går også i klasse med unge hvor de sider ved hagen

Anmeld

27. februar 2010

Honningblomst

suanne85 skriver:

Jeg var også meget flov også fordi at jeg fik meget tidligt i forhold til andre.

Og nu har jeg fået ind i hovedet at de hænger osv efter graviditet

Men oki, går også i klasse med unge hvor de sider ved hagen

Lige præcis...sådan havde jeg det også...og så var jeg en 75h eller sådan noget og de var virkelig store til mig, så der var for meget og forkert fokus på mig...de var hende med brysterne og det syntes de andre piger jo var træls og jeg følte det pinligt...øv, hadede det...når man er 15 år vil man helst bare ligne alle andre jo..

Anmeld

27. februar 2010

Vingummien

Eva skriver:

Lige præcis...sådan havde jeg det også...og så var jeg en 75h eller sådan noget og de var virkelig store til mig, så der var for meget og forkert fokus på mig...de var hende med brysterne og det syntes de andre piger jo var træls og jeg følte det pinligt...øv, hadede det...når man er 15 år vil man helst bare ligne alle andre jo..

Ja, jeg havde så tit stor trøje på for at få dem væk, men så så jeg bare mere stor ud i det hele taget, men det tænkte man jo slet ikke over.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.