Er allerede blevet spurgt om hvornår det skal være!...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.495 visninger
24 svar
0 synes godt om
27. februar 2010

LinLin

... af en af mødrene i vuggestuen. Hun så meget forbavset ud da jeg sagde det først var til september! Synes altså også den er tydelig -om aftenen!- ifht jeg er i uge 12, men det her var kl 9... Hmm...

Vejede 57,4 kg her til morgen - inden jeg blev gravid sidst (i september) vejede jeg 53,5 kg... Hvad skal det ikke ende med

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2010

Mutti2

Mor til David skriver:

... af en af mødrene i vuggestuen. Hun så meget forbavset ud da jeg sagde det først var til september! Synes altså også den er tydelig -om aftenen!- ifht jeg er i uge 12, men det her var kl 9... Hmm...

Vejede 57,4 kg her til morgen - inden jeg blev gravid sidst (i september) vejede jeg 53,5 kg... Hvad skal det ikke ende med

Åhh sikke en flot mave  Tillykke med graviditeten  

Bliver da endnu mere skruk

Anmeld

27. februar 2010

LinLin

Tak Synes jeg lige nu er på "småfed"-stadiet

Anmeld

27. februar 2010

Mor til Frederic og Freya

Mor til David skriver:

Misundelig.......

Fik selv en dreng i sep '08 og jeg var 5 mdr henne før jeg ligned en der var gravid. Vejed selv 60 kg ved strat.

Kører for dansk autohjælp og i de gamle lastbiler er der fastmonteret autostol. Hvilket fik kunderne til at spørge om jeg havde barn med på arbejde af og til...

Kunne så fortælle at der lige var 4 mdr tilbage, før vi fik ham at se. Ah hvad? Var deres kommentar, det er jo slet ikke til at se på dig...

Øh tak...

Så vær du glad for din mave.. Som iøvrigt er rigtig smuk, sød bule.

Anmeld

27. februar 2010

LinLin

Frederic's moar skriver:

Misundelig.......

Fik selv en dreng i sep '08 og jeg var 5 mdr henne før jeg ligned en der var gravid. Vejed selv 60 kg ved strat.

Kører for dansk autohjælp og i de gamle lastbiler er der fastmonteret autostol. Hvilket fik kunderne til at spørge om jeg havde barn med på arbejde af og til...

Kunne så fortælle at der lige var 4 mdr tilbage, før vi fik ham at se. Ah hvad? Var deres kommentar, det er jo slet ikke til at se på dig...

Øh tak...

Så vær du glad for din mave.. Som iøvrigt er rigtig smuk, sød bule.

Vil jo gerne lige forbi NF før "alle" begynder at få det at vide, men sådan kommer det åbenbart ikke til at gå...

Men med David (som jeg havde termin med 4 dage senere end denne gang) kunne jeg passe mit normale tøj frem til april! Faktisk lidt sjovt at kunne sammenligne de to graviditeter så "nemt" fordi termin næsten er samme dato

Anmeld

27. februar 2010

cami87

du bære den rigtig flot det må bare være rart at se der sker noget..

Anmeld

27. februar 2010

Mor til Frederic og Freya

Mor til David skriver:

Vil jo gerne lige forbi NF før "alle" begynder at få det at vide, men sådan kommer det åbenbart ikke til at gå...

Men med David (som jeg havde termin med 4 dage senere end denne gang) kunne jeg passe mit normale tøj frem til april! Faktisk lidt sjovt at kunne sammenligne de to graviditeter så "nemt" fordi termin næsten er samme dato

Ei det kalder man da at planlægge......

Begge børn i sep? Men det er også en god mdr...

De siger jo også at nr. 2 kan ses hurtigere og tydligere...

Jeg har aldrig brugt graviditets tøj som sådan, kun deres mama undertrøjer. Ellers har jeg kunnet passe mine bukser, men de er også alle lav-taljed. Og ellers de lange undertrøjer fra Quintess i alverdens farver.

Men maven var heller ikke ret stor.

Anmeld

27. februar 2010

NoName

Sikke en fin mave du har fået...

Anmeld

27. februar 2010

Bare mig..

Jeg håber at du gerne vil at man kan se det, for ellers må jeg nok skuffe dig, for man kan sagtens se det  hehe..

Flot mave

Anmeld

27. februar 2010

LinLin

Frederic's moar skriver:

Ei det kalder man da at planlægge......

Begge børn i sep? Men det er også en god mdr...

De siger jo også at nr. 2 kan ses hurtigere og tydligere...

Jeg har aldrig brugt graviditets tøj som sådan, kun deres mama undertrøjer. Ellers har jeg kunnet passe mine bukser, men de er også alle lav-taljed. Og ellers de lange undertrøjer fra Quintess i alverdens farver.

Men maven var heller ikke ret stor.

Ikke planlagt; aborterede jo - det skulle have været juni Men september er en dejlig måned. Den er rimeligt fyldt her i familien;

2. sep: David og min kærestes ældste søn

4. sep: min mor

8. sep: mig

17. sep: min kærestes 2. søn

og så altså foreløbig termin d. 13. !!! Håber bare den holder sig fra de datoer, der allerede er "optagede" (i hvert fald børnenes)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.