Deler lige mine tanker!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

480 visninger
4 svar
0 synes godt om
27. februar 2010

LMM

Hej Piger

Pyhhaaa så er der 5 dage til termin!! (4.marts) og synes godt nok at tiden er gået hurtigt!! og føler faktisk at jeg kommer til at savne min store mave!

Går nu og tænker på fremtiden, har ikke før tænkt på hvordan det bliver!! Mig som mor, Peter som far, vores lille familie med hund hus og have og Max Emil! Jeg glæder mig helt vildt, men kan slet ikke forstå at det ikke er en drøm! om få dage står jeg med ham i mine arme og skal til at starte et nyt liv, vi skal opdrage ham og belære ham til at komme igennem livet!! Kan slet ikke forstille mig eller beskrive hvor meget jeg glæder mig til at stå med ham i mine arme for første gang!

Tænker på om vi kan finde ud af det, for synes hele tiden at andre kommer med "råd" (som de kalder dem) som gør os usikre på den mde vi har snakket om at håndtere det hele!! Vi vil jo gerne gøre det bedste for vores lille dreng!!

Nååå trængte lige til at få lettet hjertet lidt!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. februar 2010

baby2010

Hej søde,

jeg kender det alt for godt. Vi går og har det på samme måde herhjemme. En smule sommerfugle i maven pga. den store udfordring og det store ansvar. Mest af alt glæder vi os til vores lille mand kommer mere end vi nogensinde har glædet os til noget før.

Brug de råd I føler for, og smid resten væk - kun I ved hvad der er bedst for jeres barn! Hvis folks råd var så gode, behøvede man jo ikke psykologer, terapeuter eller psykiatriske afdelinger  Det er altså kun jer, som ved hvad der er bedst - og det tror jeg I vil mærke med det samme, når jeres søn kommer til verden. Så længe I elsker ham, så kan det ikke gå galt!

Så må vi bare krydse fingre for, at vi ikke går alt for meget over tid!!! Det er jo kun 5% af børn som bliver født på terminsdatoen

Knus Julie 39+3

Anmeld

27. februar 2010

LMM

baby2010 skriver:

Hej søde,

jeg kender det alt for godt. Vi går og har det på samme måde herhjemme. En smule sommerfugle i maven pga. den store udfordring og det store ansvar. Mest af alt glæder vi os til vores lille mand kommer mere end vi nogensinde har glædet os til noget før.

Brug de råd I føler for, og smid resten væk - kun I ved hvad der er bedst for jeres barn! Hvis folks råd var så gode, behøvede man jo ikke psykologer, terapeuter eller psykiatriske afdelinger  Det er altså kun jer, som ved hvad der er bedst - og det tror jeg I vil mærke med det samme, når jeres søn kommer til verden. Så længe I elsker ham, så kan det ikke gå galt!

Så må vi bare krydse fingre for, at vi ikke går alt for meget over tid!!! Det er jo kun 5% af børn som bliver født på terminsdatoen

Knus Julie 39+3

hi hi, det er rigtig nok, regner også med at gå over tid, for synes ikke rigtig at der har været nogle tegn på at fødslen nærmer sig!!

Min mor har været igang med at vi skal have købt en masse flamingo til barnevognen, som skal i bunden og op af siderne!! øhhh hvad??

Anmeld

27. februar 2010

baby2010

LMM skriver:

hi hi, det er rigtig nok, regner også med at gå over tid, for synes ikke rigtig at der har været nogle tegn på at fødslen nærmer sig!!

Min mor har været igang med at vi skal have købt en masse flamingo til barnevognen, som skal i bunden og op af siderne!! øhhh hvad??

Jeg har heller INGEN tegn - bortset fra at jeg den seneste måned har sovet elendigt pga. tisseture, havregrynsspisning, smerter i bækken osv. 

Anmeld

27. februar 2010

1977

Profilbillede for 1977

Da jeg ventede den første lukkede jeg af for tanken om at der skulle komme en lille Jeg glædede mig meget, men jeg var så bange for ikke at være opgaven voksen, at jeg til sidst nok mente jeg ville går flere måneder over tid

Tag de råd til jer i kankk bruge til noget - ellers luk øreren. I bliver de bedste forældre for lige netop jeres barn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.